رم به دنبال جذب قرضی پاستوره، پیانیچ در جالوروسی می ماند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: قرمزپوشان پایتخت ایتالیا برای تقویت شانس قهرمانی خود در این فصل از رقابت های سری A جذب قرضی ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن را در دستور خود قرار داده اند.

رم به دنبال جذب قرضی پاستوره، پیانیچ در جالوروسی می ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، پس از یک کوشش ناموفق در بازار نقل وانتقالات تابستان، رم یک بار دیگر میخواهد شانس خود را برای جذب خاویر پاستور، بال راست پاری سن ژرمن امتحان کند و این بار در نظر دارد تا بازیکن پیشن تیم پالرمو را در بازار نقل وانتقالات ماه ژانویه به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

پاستوره که به لطف دوران حضورش در پالرمو شناخت خوبی نسبت به کالچو دارد در ماه آگوست سال 2011 با قراردادی 42 میلیون یورویی این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد اما از آن موقع تاکنون رسانه ها همیشه از بازگشت احتمالی او به فوتبال ایتالیا خبر داده اند به طوری که از چندی پیش از تیم هایی مانند یوونتوس، اینتر، ناپولی، میلان و فیورنتینا به عنوان مشتریان این بازیکن 24 ساله نام برده شده است.

در همین حال روزنامه اکیپ فرانسه گزارش داده که پاری سن ژرمن با انتقال قرض پاستوره در ماه ژانویه مخالفتی ندارد اما حاضر نیست بیش از 6 ماه او را به تیمی دیگر قرض بدهد. رم نیز میخواهد از این فرصت استفاده نموده و این بازیکن آرژانتینی را به استادیو المپیکو ببرد.

خبر دیگر از تیم رم اینکه مسئولان جالوروسی قصد دارند قرارداد میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی خود را تا سال 2019 تمدید نمایند و به این ترتیب به ماجرای انتقال احتمالی وی به منچستریونایتد خاتمه دهند. پیانیچ علاوه بر شیاطین سرخ مشتریان دیگری مانند میلان، رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول دارد اما طبق ادعای نشریه رپوبلیکای ایتالیا او به مدیربرنامه های خود اجازه داده که با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی باشگاه رم نیز مذاکره کند و از قرار معلوم طرفین برای عقد قراردادی جدید تا ماه ژوئن سال 2019 به توافق رسیده اند و قرار است حقوق پیانیچ در قرارداد جدیدش به 3.2 میلیون یورو در سال افزایش پیدا کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 415

به "رم به دنبال جذب قرضی پاستوره، پیانیچ در جالوروسی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم به دنبال جذب قرضی پاستوره، پیانیچ در جالوروسی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید