زیباترین گذرنامه طراحی شده در دنیا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: دولت کانادا به تازگی از گذرنامه تازه و زیباترین گذرنامه طراحی شده دنیا رونمایی نموده است.

زیباترین گذرنامه طراحی شده در دنیا

به گزارش مخاطب24 ، گذرنامه کانادایی به طور گسترده به عنوان یک سند مسافرتی بسیار تأثیرگذار و قابل تقدیر در مقیاس جهانی شناخته شده است. این گذرنامه به عنوان وسیله ای برای افراد برای ملاقات مجدد با عزیزان خود، شروع سفر های هیجان انگیز و جستجوی تجربیات نو است.

برای دیگران، این مرحله نهایی فرآیند مهاجرت آن ها را نشان می دهد، زیرا آن ها تابعیت کانادا می شوند و به یک جامعه چندفرهنگی و آزاد فکر می پیوندند که از اصول دموکراسی، آزادی و حقوق بشر حمایت می نماید.

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) به تازگی از گذرنامه نو ایجاد شده به وسیله شرکت کانادایی بانک نوت رونمایی نموده است.

گذرنامه اخیراً معرفی شده دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای است که با هدف محافظت از هویت کانادایی ها انجام می گردد. از جمله این ویژگی ها یک صفحه داده پلی کربنات است که از فناوری مشابه با گواهینامه های رانندگی کانادایی استفاده می نماید.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

در طراحی نو، اطلاعات شخصی افراد با لیزر حکاکی شده و دوام و محافظت بیشتر در برابر هرگونه کوشش برای دستکاری یا جعل سند را تضمین می نماید.

علاوه بر این، گذرنامه دارای ویژگی های پیشرفته دیگری است، از جمله یک Kinegram که روی عکس اصلی قرار می گیرد، یک پنجره دید سفارشی که تصویر ثانویه دارنده پاسپورت را نمایش می دهد، یک تصویر لیزری متغیر و یک ویژگی جوهر حساس به دما.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2284

به "زیباترین گذرنامه طراحی شده در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین گذرنامه طراحی شده در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید