سدان کیا فورته 2022 با طراحی متفاوت و به روز شده برای امریکای شمالی معرفی شد (گالری عکس)

به گزارش مجله زیبایی زندگی، شرکت کیا از نسخه فیس لیفت 2022 خودروی K3 خود برای بازار امریکای شمالی رونمایی کرد. این خودروساز در ماه آوریل از این به روزرسانی میان دوره ای ولی کامل برای بازار کره جنوبی پرده برداشت و اکنون این سدان کامپکت ولی بسیار مجذوب کننده و زیبا با برند فورته Forte در بازار امریکای شمالی عرضه خواهد شد.

سدان کیا فورته 2022 با طراحی متفاوت و به روز شده برای امریکای شمالی معرفی شد (گالری عکس)

کیا فورته رقیب هوندا سیویک شناخته می شوند و همانند خودروی اوپتیما که K5 نامیده می شود؛ خودروی فورته نیز در کره جنوبی با نام K3 شناخته می شود. کیا ترجیح داده است در بازار امریکای شمالی از حروف و اعداد برای نام گذاری خودروهایش استفاده نکند.

تغییرات ظاهری بیرونی قابل توجهی را در این خودرو تازه کیا شاهد هستیم. لوگو به روز شده است و چراغ ها کاملا باز طراحی شدند؛ جلوپنجره کاملا تغییر یافته و مشابه جلوپنجره های سبک ببری کیا شده است. در مدل GT سپر جلوی اسپرت تری شاهد هستیم که شامل چراغ های مه شکن LED سه نقطه ای و مورب است. در مدل GT-Line نیز چراغ های مه شکن طراحی تازهی دارند و در هر دو مدل چراغ های LED عقب تازه و به روز نسبت به مدل پایه شاهد هستیم.

آن طور که سایت Motor 1 گفته است؛ تریم مدل EX متوقف شده است و از خودروی کیا فورته شاهد چهار تریم GT-Line و GT و LXS و FE هستیم.

صفحه نمایش داشبورد این خودرو از 8 اینچ به 10.25 اینچ افزایش اندازه داده است که قطعا مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد. پشتیبانی از سیستم سرگرمی بی سیم اندروید او و اپل کارپلی به این نمایشگر افزوده شده است. همین طور، شرکت کیا سیستم ترمز دستی الکتریکی و یک درگاه USB برای صندلی های عقب به آپشن های داخل کابین افزوده است.

در مدل های GT-Line و GT شاهد روکش های چرم مصنوعی و سیستم استارت از راه دور هم هستیم. در مجموع 15 سیستم ایمنی و کمک راننده برای این خودرو در نظر گرفته شده است که مشتری می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند. برخی از این سیستم ها کاملا به روز هستند و برخی دیگر ارتقایافته سیستم های قدیمی کیا در این مدل فیس لیفت محسوب می شوند.

از جمله سیستم هایی که به طرز مشهودی ارتقا پیدا کردند؛ می توان به سیستم هشدار نقاط کور و رانندگی بین خطوط به علاوه کروز کنترل مبتنی بر ناوبری و هشدار خروج ایمن اشاره کرد.

کیا فورته با دو مدل موتور بنزینی روانه بازار می شود. مدل معمولی دارای یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 147 اسب بخار و 179 نیوتن متر گشتاور است. در مدل GT شاهد یک موتور بنزینی 1.6 لیتری با قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن متر روبرو هستیم. در این خودرو، یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه اتوماتیک نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

در مدل Forte GT یک اگزوز اسپرت تر و یک سیستم تعلیق چند لینک برای رانندگی و هدایت بهتر خودرو استفاده شده است. تصاویر بیشتری از کیا فورته 2022 را در ادامه مشاهده کنید:

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1890

به "سدان کیا فورته 2022 با طراحی متفاوت و به روز شده برای امریکای شمالی معرفی شد (گالری عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سدان کیا فورته 2022 با طراحی متفاوت و به روز شده برای امریکای شمالی معرفی شد (گالری عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید