سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: گیت های استادیوم شهید مهدوی فردا نصب می گردد، اگر زهیوی مصدوم نباشد، او را جذب می کنیم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، گفت که گیت های استادیوم شهید مهدوی، فردا (دوشنبه) نصب می گردد.

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: گیت های استادیوم شهید مهدوی فردا نصب می گردد، اگر زهیوی مصدوم نباشد، او را جذب می کنیم

خداکرم ایزدپناه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت استادیوم شهید مهدوی بوشهر برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: کارها در حال اجرا است تا استادیوم آماده بازی ها گردد. استادیوم شهید مهدوی مشکل نور دارد که این مسئله تا امشب (یکشنبه) حل می گردد. گیت های استادیوم هم رسیده است و فردا نصب می گردد. کار شماره گذاری جایگاه ها و نصب دوربین ها هم اجرا شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص فروش بلیت به صورت الکترونیکی توضیح داد: به زودی به تهران می آییم تا قرارداد سامانه بلیت فروشی الکترونیکی را ببندیم. ما باید استادیوم شهید مهدوی را به بازی روز آدینه برابر سپاهان برسانیم، چون مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به سعید فتاحی قول داده است که تمام کارها تا دوشنبه انجام شوند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره جذب مهدی رحیم زهیوی و دانیال ماهینی هم به خبرنگاران گفت: قرار شد زهیوی را به تست های پزشکی بفرستیم تا مطمئن شویم مصدومیتی ندارد. اگر زهیوی مصدومیت نداشت، با او قرارداد امضا می کنیم. همچنین منتظریم سربازی ماهینی به خاتمه برسد تا کارهای مربوط به جذب او را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 332

به "سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: گیت های استادیوم شهید مهدوی فردا نصب می گردد، اگر زهیوی مصدوم نباشد، او را جذب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: گیت های استادیوم شهید مهدوی فردا نصب می گردد، اگر زهیوی مصدوم نباشد، او را جذب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید