شاگردان اینزاگی و مونتلا پیروز شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: سیزدهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی میلان و فیورنتینا پیگیری شد.

شاگردان اینزاگی و مونتلا پیروز شدند

به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم سری A ایتالیا امشب (یکشنبه) با برگزاری پنج دیدار دنبال شد که در مهمترین آنها میلان برابر میهمان خود اودینزه به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کرد. ژرمی در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی و استفان الشعراوی در دقیقه 75 گل های روسونری را به ثمر رساندند. ضمن اینکه در این بازی دومیتزی در دقیقه 62 از اودینزه و مایکل اسین در دقیقه 71 از میلان اخراج شدند.

شاگردان فیلیپو اینزاگی با کسب پنجمین پیروزی این فصل خود، 21 امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کردند.

در دیگر بازی مهم امشب فیورنتینا در خانه کالیاری با نتیجه 4 بر صفر به فزونی رسید. گل های تیم تحت راهنمایی وینچنزو مونتلا را ماتیاس فرناندس در دقایق 17 و 55 ، ماریو گومز در دقیقه 69 و خوان کوادرادو در دقیقه 74 به ثمر رساندند. بنفش پوشان فلورانس با این پیروزی 19 امتیازی شدند و در هشتم جدول قرار گرفتند.

در سایر دیدارهای امشب نتایج زیر رقم خورد:

چزنا صفر - جنوا 3

امپولی صفر - آتالانتا صفر

پالرمو 2 - پارما یک

هفته سیزدهم سری A امشب با دو بازی حساس دنبال می گردد که در بازی نخست از ساعت 20:30 یوونتوس صدرنشین در دربی شهر تورین میزبان تورینو است. در مهمترین بازی امشب هم رم رده دومی از ساعت 23:15 میزبان اینتر خواهد بود.

در جدول رده بندی رقابت ها یوونتوس با 31 امتیاز صدرنشین است، رم با 28 امتیاز در رده دم واقع شده است و جنوای 23 امتیازی صندلی سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 545

به "شاگردان اینزاگی و مونتلا پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان اینزاگی و مونتلا پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید