شهر تورنتو به نام بهترین مقصد گردشگری آمریکای شمالی از طریق دانشجویان انتخاب شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، در حالی که تعداد جهانگرد هایی که هر ساله به تورنتو می فرایند به رکورد 44 میلیون نفر رسیده است، این شهر به نام بهترین مقصد جهانگردی در آمریکای شمالی از طریق دانشجویان و معلمان شناخته شده است. طبق خبر رسمی منتشر شده از سوی سازمان جهانگردی تورنتو، هر ساله جهانگردان تورنتو بیش از 9 میلیارد دلار به اقتصاد این شهر کمک می کنند.

شهر تورنتو به نام بهترین مقصد گردشگری آمریکای شمالی از طریق دانشجویان انتخاب شد

این سازمان می گوید بخش بزرگی از جمعیت توریستی تورنتو را معلمان، دانش آموزان و دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا تشکیل می دهند.

مطابق فهرست برترین مقاصد دانشجویی منتشر شده از طریق انجمن سفرهای دانشجویی در سال 2019، تورنتو به صورت رسمی به نام برترین شهر آمریکای شمالی برای معلمان، دانش آموزان و دانشجویان انتخاب شده است.

همچنین تورنتو رکورد میزبانی بیشترین جلسات و ملاقات های بین المللی را نسبت به سایر شهرهای آمریکای شمالی در سال 2018 شکست. طبق گزارش کنگره و کنوانسیون بین المللی انجمن شهری، تورنتو میزبان 84،600 شرکت کننده بین المللی بوده است، که این تعداد بیشتر از هر شهری در طول تاریخ آمریکای شمالی بوده است.

تا به امروز، تورنتو تنها شهر در کانادا است که شاهد افزایش تعداد نشست های بین المللی بوده است که همه ساله در آن برگزار می شود.

اخیرا عناوین متعددی به این شهر بزرگ در استان انتاریو داده شده است. در ماه فوریه، تورنتو به نام برترین شهر کانادا برای یافتن عشق انتخاب شد. دو ماه بعد هم به نام یکی از برترین شهرهای دانشجویی دنیا طبقه بندی گشت و رتبه سیزدهم را در میان برترین شهرهای دنیا برای زندگی دانشجویی به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش منتشر شده از طریق مجله مهاجرتی Global Wealth، تورنتو همچنین به نام سیزدهمین شهر ثروتمند در دنیا معرفی گشته است. تورنتو تنها شهر کانادایی بود که نامش در فهرست این رده بندی واقع شده است.

Andrew Weir، معاون اجرایی سازمان گردشگری تورنتو می گوید:تورنتو شهری با حس پذیرش، مشارکت و هم افزایی بالا می باشد که از دانشجویان سراسر دنیا استقبال می کند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1816

به "شهر تورنتو به نام بهترین مقصد گردشگری آمریکای شمالی از طریق دانشجویان انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر تورنتو به نام بهترین مقصد گردشگری آمریکای شمالی از طریق دانشجویان انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید