شکست تیم والیبال پیکان کار بزرگی بود، لیگ قابل پیش بینی نیست

به گزارش مجله زیبایی زندگی، ناصر شهنازی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره پیروزی تیم والیبال سایپا مقابل تیم پیکان گفت: بازی بسیار خوب، با کیفیت و سنگینی بود. تیم پیکان بازیکنان باتجربه، ملی پوش و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و هم اکنون نیز در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاده است. در طی یک نیم فصل تیم را مورد آزمون وخطای زیادی قراردادیم و نتوانستیم نتایج دلخواه خود و باشگاه را کسب کنیم.

شکست تیم والیبال پیکان کار بزرگی بود، لیگ قابل پیش بینی نیست

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: شخصا تحت فشار زیادی قرار گرفتم چراکه باوجود ارائه بازی های خوب، نتیجه مدنظر را کسب نکردیم. پس از نیم فصل جلسات آسیب شناسی با حضور مدیرعامل برگزار گردید که همه در نتایج تیم مسئول هستیم و باید شرایط را مدیریت کنیم تا در دور برگشت، والیبال بهتری بازی کنیم که همراه با نتیجه دلخواه باشد.

وی تاکید نمود: با شروع دور برگشت با روحیه ای که مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره به تیم داد شرایط متفاوت شد. بازی خوبی مقابل تیم پیکان را شاهد بودیم که با پیروزی همراه شد. پیش از این نیز بازی های باکیفیتی انجام می دادیم اما منجر به پیروزی نمی شد. شکست پیکان کار بزرگی بود. زمانی که همدلی و همراهی وجود داشته باشد قطعا نتایج خوبی بدست خواهد آمد.

شهنازی درباره حضور تیمش در مرحله پلی آف لیگ گفت: حضور در پلی آف کار بسیار سختی است، خیلی از تیم ها در نیم فصل تقویت شده اند اما تیم سایپا نه تنها تقویت نشد بلکه پاسور شماره یک خود را نیز از دست داد. کار سختی در پیش داریم اما غیرممکن نیست. تمام کوشش خود را به کار خواهیم گرفت تا به نتیجه دلخواه برسیم. بازیکنان این پتانسیل را دارند و می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. امیدوارم فرایند روبه رشدمان ادامه دار باشد و بتوانیم جبران مافات کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد نتایج عجیب هفته چهاردهم مسابقات یادآور شد: لیگ سال جاری قابل پیش بینی نیست. وقتی به جدول نگاه می کنیم متوجه می شویم تیم چهارم جدول با تیم سیزدهم جدول تنها یک یا دو برد اختلاف دارد. امید زیادی به ادامه جهت داریم و امیدواریم به رده های بالا صعود کنیم.

شهنازی در سرانجام گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا به نتایج دلخواه برسیم. در نتایج یک تیم فقط کادر فنی و بازیکنان دخیل نیستند بلکه همه ارکان تیم در آن شریک می باشند، بازیکنانمان لیاقت کسب برترین جایگاه های لیگ را دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2087

به "شکست تیم والیبال پیکان کار بزرگی بود، لیگ قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم والیبال پیکان کار بزرگی بود، لیگ قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید