تیم ملی والیبال ایران رنگ برد را می بیند؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران باید از روز دوشنبه در هفته پنجم و نهایی لیگ ملت های والیبال به میدان برود. ایران در این هفته هم مشابه 4 هفته قبلی با سه تیم دیدار خواهد کرد. تفاوت این هفته با هفته های قبلی، اما در این است که هر سه رقیب قدرتمند هستند و در جدول شرایط بهترین در مقایسه با شاگردان ولادیمیر آلکنو دارند.

تیم ملی والیبال ایران رنگ برد را می بیند؟

به گزارش خبرنگاران، با توجه به قدرت رقبای پیش رو، حال این سوال پیش می آید که آیا تیم ملی والیبال ایران شانسی برای بردن یک بازی دیگر در لیگ ملت های والیبال دارد؟ اگرچه در دنیای ورزش پیش بینی امری سخت و تقریبا محال به نظر می رسد، ولی با این حال و با توجه به روندی که تیم ملی ایران در دیدار های اخیر داشته، می توان به این سوال پاسخ منفی داد.

تیم ملی والیبال در 5 بازی اخیری که برگزار کرده 5 شکست متحمل شده و عجیب آنکه به تیم ته جدولی استرالیا هم نه نگفته است. ایران فعلا از 12 بازی 5 برد و 7 شکست دارد و حالا 3 بازی دیگر تا سرانجام رقابت های این دوره از لیگ ملت های والیبال دارد.

به گزارش خبرنگاران، در این هفته ایران باید به ترتیب در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به مصاف تیم های فرانسه، لهستان و آرژانتین برود. اگر اتفاق غیره منتظره ای رخ ندهد شاید فقط بتوان شانس پیروزی برابر آرژانتین را برای تیم ملی متصور شد. فرانسه اولین حریف ایران در این هفته با 8 برد و 4 شکست در رده پنجم ایستاده است و لهستان هم با 10 برد و 2 شکست در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

آرژانتین تنها تیمی است که تقریبا قدرتش تا به اینجا شبیه به ایران بوده است؛ آن ها البته با 6 برد و 6 شکست شرایط بهتری در مقایسه با تیم ملی والیبال ایران دارند و فعلا در رده هشتم ایستاده اند. با این حساب، اگر قرار باشد ایران شبیه به هفته چهارم لیگ ملت ها برابر رقبایش ظاهر شود، بعید است رنگ برد دیگری را ببیند و با این احتساب جایگاهش در جدول رده بندی ممکن است بدتر هم شود.

جدول رده بندی لیگ ملت های والیبال تا سرانجام هفته چهارم

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1757

به "تیم ملی والیبال ایران رنگ برد را می بیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال ایران رنگ برد را می بیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید