صدور مرخصی برای خودروهای پلاک ارس شروع شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، صفر شاسفند امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: بر اساس این مجوز، خودروهای ارس پلاک با حجم موتور کم تر از 2500 سی سی و ارزش کم تر از 40 هزار دلار با ارائه تضمین های قانونی، از این پس امکان تردد در سرزمین اصلی را دارند.

صدور مرخصی برای خودروهای پلاک ارس شروع شد

شاسفند بیان نمود: خودروهای ساخت کشور آمریکا و یا با برند آمریکایی مشمول این مجوز نیستند.

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این خصوص گفت: صاحبان خودروهای پلاک ارس در صورت ارائه سند مالکیت، پروانه تردد، کپی کارت ملی و مدارک ثبت شده در سیستم، می توانند از مرخصی یک ماهه استفاده نمایند.

بابک عبدیل نژاد گفت: برای انجام بدون مشکل فرایند صدور مجوز، باید سند مالکیت خودرو و پروانه تردد به نام درخواست دهنده بوده و سند خودرو به صورت وکالتی و خارج از سازمان منطقه آزاد ارس نقل و انتقال نشده باشد.

وی افزود: فاصله زمانی یک سال از آخرین مرخصی و معتبر بودن پروانه تردد خودرو در زمان مرخصی الزامی و اولویت با خودروهای فاقد تخلف تاخیر در تمدید تردد است.

وی در خصوص شیوه مراجعه برای اخذ مجوز تردد یک ماهه، گفت: صاحبان خودروهای پلاک ارس با ارائه معرفی نامه سازمان منطقه آزاد ارس به گمرک ایران و یا تحویل نامه مرخصی به کارگزار گمرکی صدور مرخصی مستقر در مرکز خدمات خودرویی ارس و در نهایت مراجعه به پلیس راهور، می توانند نسبت به دریافت پلاک عبور موقت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 92

به "صدور مرخصی برای خودروهای پلاک ارس شروع شد" امتیاز دهید

28 کاربر به "صدور مرخصی برای خودروهای پلاک ارس شروع شد" امتیاز داده اند | 4.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مرخصی برای خودروهای پلاک ارس شروع شد"

1 دیدگاه

مبین 14 خرداد 1401

سلام چرا به ماشین های آمریکایی مرخصی نمی دن این رسما نا عدالتی هست واقعا نمی دونم چرا همه چی رو سیاسی می کنید واقعا که

پاسخ به مبین
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید