طرح ضربتی جف بیزوس برای تنبیه سارقان اطلاعات آغاز شد ، اخراج یکی از کارمندان به دلیل نشت داده کاربران

به گزارش مجله زیبایی زندگی، آمازون کارمندانی را که اطلاعات داخلی و ایمیل های مرتبط با مشتریان را به اشتراک می گذارند اخراج می نماید. این موضوع به طور جدی پیگیری خواهد شد.

طرح ضربتی جف بیزوس برای تنبیه سارقان اطلاعات آغاز شد ، اخراج یکی از کارمندان به دلیل نشت داده کاربران

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، شرکت آمازون در حال همکاری با نهادهای قانونی برای اخراج افرادی است که به نوعی به ماهیت شرکت ضربه می زنند.

آمازون اعلام نموده که یک کارمند را پس از به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل مشتریان با یک فروشنده شخص ثالث نامعلوم، به علت نقض خط مشی های شرکت اخراج نموده است.

یک سخنگوی آمازون در بیانیه ای در روز آدینه گفت: فردی که مسئول این حادثه است از موضع خود عزل شده است و ما از اجرای قانون حمایت می کنیم.

آمازون گفت: تنها آدرس ایمیل ها به وسیله کارمند مذکور سرقت شده است، و اطلاعات مهم دیگر کاملا محفوظ است. این شرکت قبلا از مشتریان متاثر از این حادثه عذرخواهی نموده است.

فروشنده شخص ثالث، یک بازرگان است که در وب سایت آمازون فروش محصولاتش را سازماندهی می نماید. هر چند این شرکت تصمیم به ارائه اطلاعات اضافی در مورد این فروشنده ندارد، اما اعلام نموده حساب کاربری وی را مسدود می نماید.

آمازون اعلام نموده که به محض روشن شدن ابعاد این ماجرا بعضی اطلاعات اضافی را در مورد کارمند مذکور ارائه می دهد.حفظ اطلاعات مشتریان بخش مهمی از فعالیت های آمازون است، زیرا اطلاعات شخصی، از جمله شماره کارت اعتباری و بدهی های بیش از 300 میلیون حساب در سراسر دنیا را نگه می دارد.

این شرکت گفت که اگر مشتریان ایمیل های ناخواسته را از یک فروشنده دریافت می نمایند، می توانند ایمیل را برای [email protected] ارسال نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2221

به "طرح ضربتی جف بیزوس برای تنبیه سارقان اطلاعات آغاز شد ، اخراج یکی از کارمندان به دلیل نشت داده کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ضربتی جف بیزوس برای تنبیه سارقان اطلاعات آغاز شد ، اخراج یکی از کارمندان به دلیل نشت داده کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید