همایش کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر برگزار می گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کاظم آرمان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با تاکید بر ضرورت آموزش ناشران اعلام کرد: آموزش حرفه ای ناشران، مؤثرترین و کم هزینه ترین راهبرد برای ایجاد تغییر شرایط کنونی است و فراوری کتاب با محتوای مفید به عنوان عامل تاثیرگذار در فروش، نیازمند برنامه ریزی بلندمدت است. ناشران باید در یک یا چند حوزه علمی فعالیت نمایند تا برندسازی در حوزه کتاب تحقق یابد.

همایش کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر برگزار می گردد

وی اضافه کرد: صنعت نشر کشور با توجه به توسعه سریع فناوری روز نیازمند نوآوری و حرفه ای شدن است و فعالان حوزه نشر برای حیات و پویایی در این زیست بوم باید از فناوری های نوین بهره مند شوند.

آرمان پور با بیان اینکه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی براساس وظیفه اصلی خود که همان آگاهی بخشی ناشران است، همایش کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر را برگزار می نماید، ادامه داد: این همایش با حضور استاد ممتاز این عرصه، مهرداد عالی پور، استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و کارآفرین برتر برگزار خواهد نمود.

وی با بیان اینکه برندسازی در صنعت نشر یک اصل اساسی است، بیان کرد: این همایش یک روزه است و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می گردد و متعاقبا جزئیات و زمان و محل همایش و نحوه ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2333

به "همایش کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش کارآفرینی مبتنی بر برندسازی در صنعت نشر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید