غایب بزرگ جام ملت ها:نیل ادریج از فیلیپین و باشگاه کاردیف سیتی صعود، ماموریت سخت اریکسون با فیلیپین

به گزارش مجله زیبایی زندگی، در ترکیب فیلیپین، یک غایب بزرگ وجود دارد که رسانه ها هرگز درباره اش ننوشته اند.ستاره ای که این روزها در لیگ انگلیس و باشگاه کاردیف سیتی شاغل است.نیل ادریج، دروازه بان 28 ساله ای که به امارات نیامده.

غایب بزرگ جام ملت ها:نیل ادریج از فیلیپین و باشگاه کاردیف سیتی صعود، ماموریت سخت اریکسون با فیلیپین

فیلیپین منهای دروازه بان کاردیف سیتی

اسون گوران اریکسون در آستانه شروع سال 2019 میلادی آرزوی غریبی دارد و علاقه مند است توجه مردم را در تور فیلیپین که به طور سنتی شیفته بسکتبال هستند، به سمت فوتبال بکشاند. برای این کار او باید بتواند با تیم ملی فیلیپین که برای اولین بار به جام ملت های آسیا رسیده، نتایج درخشانی بگیرد.

قرارداد اریکسون با فیلیپین شش ماهه است و او جانشین تری بوچر انگلیسی شده که حتی برای یک بار هم فرصت نشستن روی نیمکت این تیم را پیدا نکرد. فیلیپین در گروه C مسابقات با کره جنوبی، چین و قرقیزستان همگروه است. از بازی های این گروه، بازی فیلیپین-چین با توجه به سابقه رقابت اریکسون و لیپی در فوتبال ایتالیا جذابیت مضاعفی خواهد داشت.

صعود، ماموریت سخت اریکسون با فیلیپین

در ترکیب فیلیپین، یک غایب بزرگ وجود دارد که رسانه ها هرگز درباره اش ننوشته اند. ستاره ای که این روزها در لیگ برتر انگلیس و باشگاه کاردیف سیتی شاغل است. نیل لئونارد ادریج، دروازه بان 28 ساله ای که در لیگ برتر انگلیس بازی می نماید. ادریج فوتبال خود را با فولام شروع کرد اما هرگز فرصت بازی به او نرسید. بریستول سیتی، اولدهام، آلکساندرا و چارلتون اتلتیک سایر باشگاه هایی بودند که در دسته های پایین تر، ادریج را جذب کردند اما حضور او آنقدر جذاب نبود که قراردادش را تمدید نمایند.

مهمترین اتفاقی که باعث شد تا ادریج در فوتبال انگلیس نامی برای خود دست و پا کند، انتقال به والسال در لیگ یک بود. تیمی قدیمی اما نه چندان قدرتمند که ادریج در طول 2 فصل، 83 بازی برایش انجام داد. حضور موفق این دروازه بان انگلیسی- فیلیپینی باعث شد تا مدیران کاردیف سیتی برای شروع یک فصل رویایی، دروازه بان والسال را جذب و از او در چمپیونشیپ استفاده نمایند. -

نیل ادریج، فصل 2018-2017 دروازه بان ثابت کاردیف سیتی بود و همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد. انجام 45 بازی و 4050 دقیقه حضور در ترکیب کاردیف سیتی باعث شد تا نیل وارناک- سرمربی این تیم - دروازه بان جدیدی جذب نکند و از وجود ادریج در ترکیب ثابت سود ببرد.

نیل ادریج این فصل و تا انتها هفته بیست و یکم لیگ برتر، 21 بار در ترکیب کاردیف سیتی قرار گرفته و 41 گل دریافت نموده. این آمار کاردیف سیتی را میان تیم هایی قرار می دهد که خط دفاع ضعیفی دارند. کاردیف سیتی از 21 بازی، 18 امتیاز کسب نموده و با تفاضل گل منفی 22 در رده شانزدهم لیگ برتر قرار گرفته است. -

اردیج در مقدماتی جام ملت های آسیا، 5 بازی برای فیلیپین انجام داد و نقش ویژه ای در صعود این تیم به مرحله نهایی مسابقات ایفا کرد. او از سال 2008 به عضویت تیم ملی فیلیپین درآمده و در این مدت 40 بازی نیز انجام داده است. دروازه بانی که از امیدهای اریکسون برای موفقیت در جام ملت های آسیا بود اما در میان تعجب، در لیست نهایی قرار نگرفت و موفق نشد حضور در بالاترین سطح مسابقات ملی قاره آسیا را تجربه کند. -

با توجه به اینکه جام ملت های آسیا در تقویم فیفا قرار نگرفته و ادریج هم دروازه بان ثابت کاردیف سیتی است، دلیل غیبت او را می توان به عدم تعامل با باشگاه انگلیسی و مخالفت آن ها ارتباط داد. مخالفتی که شاید باعث حذف زودهنگام فیلیپین از جام ملت های آسیا گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 116

به "غایب بزرگ جام ملت ها:نیل ادریج از فیلیپین و باشگاه کاردیف سیتی صعود، ماموریت سخت اریکسون با فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غایب بزرگ جام ملت ها:نیل ادریج از فیلیپین و باشگاه کاردیف سیتی صعود، ماموریت سخت اریکسون با فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید