قاسمپور: 3 سال است که جایزه هیچ مدالی را نگرفته ایم، چشمم ترسیده، تمرین کشتی ام را کم نموده ام

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدعی وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت، طی سه سال گذشته بابت کسب مدال های جهانی و آسیایی جوایز و پاداشی دریافت نکرده است.

قاسمپور: 3 سال است که جایزه هیچ مدالی را نگرفته ایم، چشمم ترسیده، تمرین کشتی ام را کم نموده ام

کامران قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه تمریناتش را با حداقل نفرات و رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیری می نماید، گفت: تمرینم با اوج دوباره کرونا کم شده است و سعی می کنم که کمتر تمرین کشتی داشته باشم. این روزها در باشگاه تختی جویبار، به سالن وزنه می روم. گاهی با محمدجواد ابراهیمی و گاهی با محمدحسین محمدیان هماهنگ نموده و تمرین می کنیم. تمرین کشتی ما یک مدت بود که منظم و روبه راه شده بود، اما دوباره کرونا اوج گرفت و وضع بدتر شد، به همین خاطر ما تمرین مان را کمتر کردیم. فعلاً هفته ای سه چهار جلسه روی تشک می رویم.

وی ادامه داد: چشم ما هم ترسیده است. من کلید سالن را دارم و تنها با یک حریف تمرینی و مواد ضدعفونی به سالن می روم. این شرایط واقعاً خسته کننده شده است. تعیین هم نیست که چه مسابقه ای داریم، نه رقابت های داخلی تعیین است و نه خارجی.

دارنده دو مدال طلای امیدهای دنیا با تأکید بر اینکه دیگر شرایط سنی کشتی دریافت در این رده سنی را ندارد و فکرش معطوف به مسابقات دنیای بزرگسالان است، توضیح داد: امیدها تمام شد، حالا منتظرم که اتحادیه دنیای چه تصمیمی در خصوص مسابقات دنیای می گیرد. بعد باید دید تصمیم کادر فنی در خصوص تیم اعزامی چیست. هر تصمیمی بگیرند، تابع خواهم بود. البته امروز مهم ترین مسئله، شرایط کروناست، اینکه زودتر به زندگی عادی برگردیم. ما این روزها حتی برای انجام کارهای روزمره می ترسیم. اول مریضی باید از بین برود تا روی روال برویم.

قاسمپور با اشاره به اینکه عدم برگزاری لیگ به لحاظ اقتصادی به کشتی گیران لطمه می زند، اضافه نمود: کشتی گیران که کار دیگری جز کشتی دریافت ندارند، لیگ تنها منبع درآمدشان است. جوایز مسابقات مان را هم که نداده اند. از سال 2018 به این طرف، به چهار مسابقه رفته ایم، اما از سوی وزارت ورزش هنوز جوایز آن را نداده اند. نزدیک به سه سال است که یک ریال هم پاداش مدال نگرفته ایم. من در این مدت دو طلای امیدهای دنیا و طلای سال 2019 بزرگسالان آسیا را گرفته ام. تمام چشم امید ما لیگ بود که امیدوارم کرونا اجازه دهد تا برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1173

به "قاسمپور: 3 سال است که جایزه هیچ مدالی را نگرفته ایم، چشمم ترسیده، تمرین کشتی ام را کم نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: 3 سال است که جایزه هیچ مدالی را نگرفته ایم، چشمم ترسیده، تمرین کشتی ام را کم نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید