قوانین سخت گیرانه روسیه علیه اتباع چین برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دولت روسیه با اجرای قوانین سخت گیرانه علیه اتباع چین به جنگ با ویروس کرونا رفته است.

قوانین سخت گیرانه روسیه علیه اتباع چین برای مقابله با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ، ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر وزارت بهداشت روسیه گفت: با شناسایی هشت فرد جدید مبتلا به ویروس کرونا در روز آدینه، تعداد مبتلایان به این ویروس به 15 نفر رسیده و حدود سی نفر نیز مظنون به ابتلا به کرونا ویروس هستند.

در بیانیه این ستاد ضمن تاکید بر رعایت دقیق توصیه های بهداشتی اعلام شده است روز آدینه پنج نفر از این افراد در مسکو و یک نفر نیز در شهر نیژنی نووگرود شناسایی و برای طی مراحل درمان در بیمارستان بستری شده اند.

تدابیر روس ها برای مقابله با کرونا روز به روز سخت تر می گردد و به تازگی ورود گردشگران ایران، کره جنوبی و ایتالیا به این کشور ممنوع شده است.

پلیس روسیه از مردم خواسته است به محض مشاهده چینی ها، آنها را متوقف و به پلیس اطلاع دهند تا مدارکشان بار دیگر آنالیز گردد.

از سوی دیگر قوانین قرنطینه ای برای بسیاری از چینی ها ایجاد شده است که حق عبور و مرور ندارند در غیر این صورت از روسیه اخراج خواهند شد. این تدابیر ناخرسندی چین را در پی داشته و این کشور معتقد است اکنون تنها شهروندان آن نیستند که کرونا را گسترش می دهند بنابراین تدابیر روس ها تبعیض آمیز است.

شهردار مسکو دستور آماده باش کامل پایتخت روسیه برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن را صادر نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 875

به "قوانین سخت گیرانه روسیه علیه اتباع چین برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین سخت گیرانه روسیه علیه اتباع چین برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید