قیمت خانه در دارآباد چند؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، درآباد یکی از محلات منطقه یک تهران است که به علت قرارگیری در قسمت شمالی مرکز و بعلاوه آب و هوای خوب آن از میانگین قیمت بالایی برای خرید مسکن برخوردار است. اما کف و سقف خرید آپارتمان نوساز در این محله چقدر است؟

قیمت خانه در دارآباد چند؟

به گزارش تجارت نیوز، دارآباد یکی از محله های شمالی تهران است که از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به محله های آجودانیه و اقدسیه، از شرق به رودخانه دارآباد و محله شهرک نفت و از غرب به بازوی توچال و محله نیاوران محدود می گردد.

قرارگیری این محله در منطقه یک شهرداری تهران و آب و هوای خوب باعث شده است قیمت واحد های مسکونی در دارآباد میانگین بالایی داشته باشد. این منطقه در حال توسعه و رشد است و روزانه خانه ها و برج های متعدد و جدیدی در آن ساخته می گردد.

قیمت آپارتمان در دارآباد

مشاهدات میدانی از قیمت واحد مسکونی در محله دارآباد نشان می دهد آپارتمان های نوساز در این محدوده از متری 115 میلیون تومان آغاز می گردد و در بعضی محله ها مانند افتخاری تا 230 میلیون نیز می رسد؛ بنابراین خریدارانی که قصد خرید آپارتمان نوساز در این محله را دارند به طور میانگین باید برای هر متر 172 میلیون و 500 هزار تومان هزینه نمایند.

آگهی های مسکن این محله بعلاوه نشان می دهند برای خرید یک آپارتمان زیر 60 متر با عمر پنج ساله باید حداقل پنج میلیارد تومان هزینه کرد.

دسترسی به محله دارآباد

این محله به علت قرارگیری در قسمت شمالی مرکز و فاصله زیاد با مرکز و جنوب شهر برای کسانی که از وسیله نقلیه شخصی استفاده نمی نمایند، دسترسی راحتی ندارد.

البته خط اتوبوس تجریش-دارآباد و خط تاکسی تجریش- نیاوران- دارآباد در این محدوده رفت و آمد دارند. نزدیک ترین ایستگاه های مترو به دارآباد نیز ایستگاه های قائم و نوبنیاد هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2323

به "قیمت خانه در دارآباد چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خانه در دارآباد چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید