مارسی 0-3 منچسترسیتی؛ پیروزی راحت پسران پپ

به گزارش مجله زیبایی زندگی، منچسترسیتی در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 المپیک مارسی را شکست داد.

مارسی 0-3 منچسترسیتی؛ پیروزی راحت پسران پپ

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان پپ گواردیولا که در اولین ملاقاتشان در مرحله گروهی با نتیجه 3-1 پورتو را شکست داده بودند، امشب هم با گل های فران تورس، ایلکای گوندوگان و رحیم استرلینگ از سد مارسی گذشتند تا با اقتدار در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

بازیکنان منچسترسیتی بازی را بهتر شروع کردند و در همان دقایق یکی دو موقعیت نصفه ونیمه روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند به گل برسند.

این فزونی ادامه پیدا کرد تا اینکه انتها در دقیقه 18، قفل دروازه مارسی باز شد. روی اشتباه مدافعان میزبان بود که دی بروین صاحب توپ شد و پاس دقیق او را فران تورس با یک ضربه ساده تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل تر دنبال شد اما پس از آن بار دیگر شاگردان پپ گواردیولا ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که زینچنکو در دقیقه 35 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه مارسی پیدا نکرد.

در دقایق انتهای نیمه اول هم سیتی تیم برتر میدان بود اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به انتها رسید.

نیمه دوم را هم سیتی بهتر شروع کرد اما دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد گردد، سپری شد. پس از آن نوبت تیم میزبان بود که برای زدن گل تساوی پیش بکشد و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

اما پس از آن بار دیگر سیتی بر بازی مسلط شد و انتها در دقیقه 76 به گل دوم رسید. روی ارسال فودن بود که استرلینگ توپ را برای گوندوگان فراهم کرد و او هم گل دوم را به نام خود ثبت کرد.

فشار حملات سیتی بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و این تیم در دقیقه 81 به گل سوم رسید. این بار هم دی بروین بود که با یک حرکت تکنیکی برای استرلینگ موقعیت سازی کرد و این ملی پوش انگلیسی هم توانست به راحتی دروازه استیو مانداندا را باز کرد.

در دقایق انتهای بازی آرام و بدون موقعیت سپری شد و در نهایت سیتی توانست با زدن سه گل، به سه امتیاز این ملاقات خارج از خانه برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1281

به "مارسی 0-3 منچسترسیتی؛ پیروزی راحت پسران پپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارسی 0-3 منچسترسیتی؛ پیروزی راحت پسران پپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید