مانژوکیچ پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مهاجم کروات راه راه پوشان تورین به پیشنهاد پاریسی ها پاسخ منفی داد.

مانژوکیچ پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، سایت گل با انتشار گزارشی مدعی شد ماریو مانژوکیچ پبشنهاد باشگاه پاری سن رژمن را رد کرده است و حداقل تا ماه ژانویه در جمع راه راه پوشان تورین باقی خواهد ماند. قهرمان فرانسه در پی مصدومیت ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه که به ترتیب 3 و 4 هفته به دور از میادین خواهند بود به فکر جذب یک مهاجم افتاده ، این در حالی است که ممکن است نیمار هم این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کند.

پاری سن ژرمن در حالی در روزهای پایانی نقل وانتقالات تابستانی در فکر به خدمت دریافت مانژکیچ 33 ساله افتاده که گفته می شود نام این مهاجم کروات در لیست یوونتوس برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفته است و مائوریتزو ساری ترجیح می دهد از زوج آرژانتینی پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین در کنار کریستیانو رونالدو استفاده کند.

مانژوکیچ که تا سال 2021 با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، پیش از این در این تابستان گفته شد که مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ واقع شده است و ممکن است به جمع باواریایی ها بازشود.

این مهاجم کروات که در سه فصل گذشته در ترکیب یوونتوس عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه کرده، تا کنون در 162 بازی از رقابت های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفته و 44 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 365

به "مانژوکیچ پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانژوکیچ پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید