مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در شبکه الکوثر

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از شبکه الکوثر پخش می گردد.

مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در شبکه الکوثر

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این مجموعه در هفت فصل ساخته شده که فصل اول این مجموعه در بیست و یک اپیزود مستقل از شنبه 13 شهریور جایگزین سریال پریدخت در برنامه پخش شبکه الکوثر می گردد.

گروهی از کارگردانان مطرح تلویزیون و سینمای ایران ، راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش کمک، امیر مسعود آقاباباییان در ساخت فصول مختلف این مجموعه همکاری داشتند.

هر قسمت از این مجموعه که در ژانراجتماعی، خانوادگی و درام ساخته شده موضوع متفاوتی دارد. در این مجموعه تلویزیونی سعی شده تا از داستان های واقعی که ممکن است برای هر یک از افراد جامعه اتفاق بیفتد، استفاده گردد.

گروهی از بازیگران مطرح کشورمان از جمله میترا حجار، نگین معتضدی، مونا فرجاد، ایرج نوذری، رضا یزدانی، اشکان خطیبی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، رسول سلیمیان، حمید یزدانی ابیانه، نرگس محمدی، پندار اکبری، حسن اسدی، نبی الله پیرهادی، شهرام عبدلی، محمد زارعی، پویا امینی، امیرمحمد زند، افسانه ناصری، حدیثه تهرانی، حدیث میرامینی و.... در شاید برای شما هم اتفاق بیفتد نقش آفرینی نموده اند.

فصل اول مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد دوبله شده به زبان عربی به وسیله دفتر بیروت در 21 قسمت هر روز بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1820

به "مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در شبکه الکوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در شبکه الکوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید