مدل های جدید گوشی های تاشو نیز در راهند!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تازه ترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ میخواهد دو گوشی هوشمند تاشوی دیگر را نیز فراوری و به بازارهای جهانی عرضه کند.

مدل های جدید گوشی های تاشو نیز در راهند!

به گزارش خبرنگاران، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشی های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خبر داده اند.

از آنجا که بازار گوشی های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار نمایند، به سمت گوشی های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های فراورینماینده موبایل به ارمغان بیاورد.

با توجه به آنکه سامسونگ به تازگی از یک مدل گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر تحت عنوان گلکسی فولد رونمایی و پرده برداری نموده و از استقبال خوبی نیز از سوی کاربران و مشتریان برخوردار شد، حالا به نظر می رسد که این غول تکنولوژی کره ای تصمیم گرفته است که دو مدل دیگر از گوشی هوشمند تاشو و منعطف را به مرحله فراوری و عرضه برساند که گفته می گردد طراحی و قابلیت های متفاوتی با گلکسی فولد خواهد داشت.

گلکسی فولد در واقع یک تبلت تا شدنی است که در حالت گسترده، ابعادی به اندازه یک تبلت دارد و در حالت تاشو و غیر گسترده آن نیز که به صورت یک کتاب بسته می گردد، اندازه یک گوشی بلندقامت است. گفتنی است که بلافاصله بعد از سامسونگ، هواوی نیز در جریان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2019، یک دستگاه گوشی تاشو تحت عنوان هواوی میت ایکس را که به فناوری شبکه 5G نیز مجهز است، معرفی کرد.

بر اساس آخرین اخباری که در وب سایت phonearena آمده است، انتظار می رود گلکسی فولد سامسونگ در اوایل ماه آوریل امسال میلادی روانه بازارهای جهانی گردد. این در حالیست که سامسونگ با فرض استقبال بی نظیر از این محصول، تصمیم دارد بر روی این تکنولوژی بیشتر کار نموده و محصولات جدیدتر و با کیفیت بالاتری را که به صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر مجهز است، عرضه و فراوری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 156

به "مدل های جدید گوشی های تاشو نیز در راهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید گوشی های تاشو نیز در راهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید