مراکز اطلاع رسانی مناطق گردشگری آستارا فعال شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا گفت: مراکز اطلاع رسانی مناطق گردشگری آستارا به منظور معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهرستان و استان گیلان فعال است.

مراکز اطلاع رسانی مناطق گردشگری آستارا فعال شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا نوروز99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از آستارا، پردل امیری نژاد ظهر امروز در جلسه توسعه گردشگری این شهرستان گفت: 36 خبرنگار و فعال رسانه ای کشور چین روز پنجشنبه به وسیله مرز آستارا وارد کشور شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا با اشاره به اینکه این گروه را 4 نفر از اساتید رشته تاریخ و باستان شناسی دانشگاه های معتبر کشور چین همراهی می نمایند گفت: فعالان رسانه ای چینی تا به امروز از کشورهای جمهوری آذربایجان، ازبکستان و قزاقستان بازدید نموده اند.

امیری نژاد اعلام نمود: این هیئت رسانه ای قرار است پانزده هزار کیلومتر جهتجاده ابریشم را برای فراوری محصولات رسانه ای با هدف معرفی ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و مالی کشورهای جهت این جاده طی نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا گفت: مراکز اطلاع رسانی مناطق گردشگری آستارا نیز به منظور معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهرستان و استان گیلان فعال است.

وی با بیان اینکه دهکده گردشگری حیران با امکاناتی نظیر تله کابین، سورتمه و پیست کارتینگ (ماشین سواری) سال جاری مورد استقبال خوب گردشگران تابستانی نهاده شد، اضافه کرد: در این راستا همچنین برای آشنا کردن مسافران با سوغات وغذای محلی آستارا، انواع غذاهای محلی در غذاخوری های شهری و بین راهی این شهرستان عرضه می گردد.

به گزارش خبرنگاران، هیئت رسانه ای کشور چین قرار است پس از بازدید از استان های تهران، اصفهان، یزد، فارس و سیستان و بلوچستان به پاکستان و هندوستان سفر نموده و از این کشورها به چین باز گردند.

جاده ابریشم، جاده قدیمی تجارت چین است که بیش از دو هزار سال پیش مورد استفاده بود و کماکان در دنیا بسیار شهرت دارد. جاده ابریشم به عنوان پلی بین چین و کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی برای تبادلات مادی و تمدنی شرقی و غربی سهم مهمی ادا نموده است.

جاده ابریشم راه تجارت زمینی چین با آسیای جنوبی، غربی و اروپا و آفریقا از راه آسیای مرکزی در روزگار قدیم بود. به سبب آنکه بسیاری ابریشم و پارچه های ابریشمی چین از این جاده به غرب منتقل می شد این جاده،جاده ابریشم نام گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 688

به "مراکز اطلاع رسانی مناطق گردشگری آستارا فعال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز اطلاع رسانی مناطق گردشگری آستارا فعال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید