مرتضایی: برای اولین بار با پاورپلی گل خوردیم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: از کسب سه امتیاز مطمئن بودیم و پاورپلی تمرین شده را برای کاهش فشار حریف اجرا کردیم.

مرتضایی: برای اولین بار با پاورپلی گل خوردیم

به گزارش خبرنگاران، مجید مرتضایی در مورد برد مقتدرانه تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار کرد: چون در نیمه اول توانستیم پنج گل بزنیم، نیمه دوم را با کمی احتیاط شروع کردیم. دو بازیکن تیم که اخطار گرفته بودند را بیرون کشیدیم و در اواخر بازی فقط چند دقیقه به آن ها بازی دادیم. همه این موارد دست به دست هم داد تا حریف جلو بکشد و در بعضی صحنه ها برتر باشد.

وی در مورد استفاده از سیستم پاورپلی در زمان رجحان سه گله تیمش شرح داد: با توجه به اینکه فشار حریف در دقایق پایانی زیاد شد و احتمال اینکه تیم ما مرتکب خطای ششم گردد، زیاد بود، رو به سیستم بازی قدرتی یا پاورپلی آوردیم. در نیم فصل حدود هفت بار از این روش استفاده کردیم که فقط در این بازی روی این روش گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در مورد نیم فصل دوم عنوان نمود: بازی پایانی نیم فصل نخست خیلی مهم بود و فقط سه امتیاز را می خواستیم. خدا را شاکرم که با وجود دو بازیکن مصدوم، بازیکنان جایگزینی داشتیم که جای خالی آن ها را به خوبی پر کردند. امیدوارم با برنامه ریزی خوب بتوانیم نیم فصل دوم موفقی را پیش رو داشته باشیم. یکی از اهداف مان این است که سعی کنیم با عملکرد خوب، طرفداران بیشتری را به سالن شهیدبهشتی مشهد بکشانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 392

به "مرتضایی: برای اولین بار با پاورپلی گل خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضایی: برای اولین بار با پاورپلی گل خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید