معینی: کادرفنی تیم نوجوانان کوتاهی نکرد، داریم فکر می کنیم که چرا این تیم حذف شد!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس کمیته جوانان گفت: فدراسیون در کنار بازیکنان و کادر تیم ملی فوتبال زیر 16 سال همه تمام تلاش خود را بکار گرفتند.

معینی: کادرفنی تیم نوجوانان کوتاهی نکرد، داریم فکر می کنیم که چرا این تیم حذف شد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان در خصوص نتایج تیم فوتبال نوجوانان بانوان گفت: این دوره تدارکات برای تیم زیر 16 سال بانوان بهتر صورت گرفت و نفراتی که انتخاب شدند, شایستگی های بسیار خوبی داشتند.

در گروه ایران تیم های ماریانای شمالی ،تایلند، تاجیکستان و سنگاپور حضور داشتند که رقابت با هریک از این تیم ها باعث شد تا بازیکنان و کادر فنی علاوه بر کسب تجربه به تقاط ضعف و قوت خود پی ببرند. بازی برابر تیم های تاجیسکتان و سنگاپور که از تیم های پایه قوی بهره می برند باعث شد تا بازیکنان محک مناسبی بخورند و دیدار برابر تایلند نیز باید بگویم که عملکرد ملی پوشان فوق العاده بود. درست است که این بازی را واگذار کردند اما تجربه ای که مقابل این تیم کسب شد بسیار مفید بود.

وی ادامه داد: تیم تایلند با توجه به اینکه یکی از تیم های برتر آسیا در قسمت بانوان محسوب می شود و بازی کردن چه به عنوان دیدار رسمی و چه دوستانه با این تیم از شرایط ویژه ای برخوردارد است، برای ملی پوشان بسیار مفید بود و باید تجربه ای که در این دیدار کسب کردند، در مسابقات پیش رو به مرحله اجرا بگذارند.

وی ادامه داد: تیم های بانوان مسلماً در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته اند و برای ادامه این مسیر باید شرایط مناسبی را برایشان مهیا کنیم.

وی در ادامه گفت: تیم ملی نوجوانان بانوان در دور بعدی در بین هشت تیم، رقابت سخت تری خواهد داشت. باید به فکر برگزاری تورنمنت های بین المللی و دوستانه در داخل ایران باشیم و اگر این اتفاق رخ نداد، شرایط را برای اعزام ملی پوشان مهیا کنیم. ضمن اینکه باید به اردوهای داخلی را بیش از گذشته توجه کنیم و مسائل تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان را باید حل کنیم تا شاهد پیشرفت باشیم.

رئیس کمیته جوانان در ادامه در خصوص عملکرد تیم ملی نوجوانان پسران گفت: فدراسیون در کنار بازیکنان و کادر تیم ملی فوتبال زیر 16 سال پسران همه تمام تلاش خود را بکار گرفتند. در حال فکر روی این مسئله هستیم که چرا این رخ داد. همه چیز خوب بود. اردوهای مناسب داشتیم و تدارکات بسیار خوب بود. تیم از لحاظ جسمانی آماده بود اما نتیجه لازم به دست نیامد. باید بررسی عمیق تری در این مسئله صورت بگیرد. کادر ما بهترین نتایج و عملکرد را داشتند و حتی در جام جهانی موجب افتخار شدند. باید ارزیابی شود تا بتوانیم با رفع مسائل، از این موضوع به عنوان فرصت استفاده کنیم تا آینده ای بهتر را رقم بزنیم.

وی ادامه داد:کنترل فکری بازیکنان بسیار سخت بود و تمام مهارت خود را از یاد بردند، در بازی اول خوب نبودیم، اما رفته رفته در بازی های بعدی بهتر شدیم.

رئیس کمیته جوانان در پایان گفت: برنامه ریزی بسیار مهم است. باید بررسی دقیق داشته باشیم. اگر راه درست را پیدا نکنیم این مسئله تکرار می شود. باید نقاط ضعف را پیدا کنیم و سپس راه چاره را پیدا کنیم. کادرفنی ما بسیار خوب زحمت کشید و کوتاهی نداشت. بازیکنان فداکارانه بازی کردند اما شاید آمادگی ذهنی به طور کافی نبود و باید بیشتر تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 59

به "معینی: کادرفنی تیم نوجوانان کوتاهی نکرد، داریم فکر می کنیم که چرا این تیم حذف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معینی: کادرفنی تیم نوجوانان کوتاهی نکرد، داریم فکر می کنیم که چرا این تیم حذف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید