مقاله: معرفی کامل شرکت هواپیمایی سپهران

به گزارش مجله زیبایی زندگی، و اما قسمت مهیج برای 50 ٪ باقی مانده است ،که توسط فیلترهای فوق العاده کارآمد HEPA کاملا تمیز می شوند.

مقاله: معرفی کامل شرکت هواپیمایی سپهران

در حال حاضر هواپیمائی سپهران به شهرهای تهران ، شیراز زاهدان، مشهد، بندرعباس، بوشهر، اهواز و چابهار،کیش،تبریزسلویه و ماهشهر پرواز دارد.

تمام اینها به این معنی است که هوای تازه و پاک ارائه شده به شما در هواپیمایی سپهران 80 برابر بیشتر از مقداریست که شما در طول یک پرواز احتیاج دارید.

یک هواپیمای ریز پیکر معروف به بچه بوئینگ ساخته شرکت بوئینگ می باشد. طراحی آن از 11 مه 1964 شروع شد و در 9 آوریل 1967 به پرواز درآمد. در واقع بعد از یکسال که در ناوگان لوفتانزا به کار گرفته شد کاربرد تجاری پیدا کرد. این مدل بوئینگ هواپیمایی محبوب است ور حال حاضر بیش از 7 هزار سفارش ساخت دریافت نموده که 5 هزار تای آن ساخته و تحویل داده شده است.

این فیلتر شبیه به فیلتر هایی است که در اتاقهای استریل پزشکی مانند اتاقهای عمل و یا در آزمایشگاههای فوق پیشرفته الکترونیک مورد استفاده قرار میگیرند.

لوگوی شرکت هواپیمایی سپهران با الهام از ققنوس (پرنده اساطیری) طراحی شده که نشانی از فرهنگ اصیل استان فارس می باشد، البته ققنوس نماد جاودانگی است که به ایجاد حس اعتماد به شرکت یاری زیادی می نماید. این لوگو بر دم هواپیماهای شرکت سپهران نقش بسته است. رنگ سازمانی هواپیمایی سپهران قرمز است که کاملا با طرح لوگو (ققنوس) همخوانی دارد، به این صورت که ققنوس از دل آتش متولد می گردد و قرمز هم رنگ آتش است که البته رنگی انرژی بخش نیز می باشد، شاید علت انتخاب این رنگ و طرح این باشد که هواپیمایی سپهران با یک انرژی زیاد متولد شده است و خواستار رسیدن به خیلی از اهداف است.

منبع مقاله: معرفی کامل شرکت هواپیمایی سپهران

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1899

به "مقاله: معرفی کامل شرکت هواپیمایی سپهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی کامل شرکت هواپیمایی سپهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید