نهالکاری جاده سورک به نکا، کاشت نهال نهضت سبز

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از اجرای نهال کاری جاده سورک به نکا در طرح علامه حسن زاده آملی (کاشت نهال نهضت سبز) اطلاع داد .

نهالکاری جاده سورک به نکا، کاشت نهال نهضت سبز

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفتر مازندران در میاندرود، سید اسماعیل علوی از اجرای نهال کاری جاده سورک به نکا در طرح علامه حسن زاده آملی (کاشت نهال نهضت سبز) با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان و مسوولین دستگاه های اجرایی شهرستان میاندورود اطلاع داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود بیان نمود: کاشت درخت در راستا جاده ها علاوه بر چشم اندازی زیبا، مزیت هایی هم برای رانندگان و مسافران دارد.

علوی توضیح داد: در صورت کاشت این درختان در محدوده مجاز و رعایت حریم جاده ها می تواند علاوه بر ایجاد سایه بان برای استراحت رانندگان و مسافران، موجب تعدیل هوای گرم و کاهش خستگی و خواب آلودگی رانندگان شوند و درعین حال شب ها هم از افتادن نور خودروهای مقابل به چشم رانندگان جلوگیری نموده و به این صورت می توانند در کاهش حوادث رانندگی موثر باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود با بیان اینکه کاشت و تامین نهال از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری انجام می گردد و نگهداری آن ها به عهده اداره راهداری استان است، ادامه داد: توسعه جنگل کاری در اطراف اتوبان ها با هماهنگی اداره راهداری و براساس برنامه اجرا شده، انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1999

به "نهالکاری جاده سورک به نکا، کاشت نهال نهضت سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهالکاری جاده سورک به نکا، کاشت نهال نهضت سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید