هتل آمارا ریزورت سنتوزا سنگاپور

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تفریحگاه Amara در 3.8 هکتار از باغ های گرمسیری روی تپه بالای Sentosas بیچ محبوب واقع شده است که به راحتی در جاذبه های جزیره و فقط ده دقیقه دورتر از منطقه تجاری مرکزی در سرزمین اصلی واقع شده است . این ساختمان در میان محیط حاره ای ، ترکیبی از میراث فرهنگی کشور و عناصر طراحی مدرن است . رستوران Shutters غذاهای هندی مدرن را نمایش می دهد و یک تراس باز و یک آشپزخانه با مفهوم باز را نشان می دهد .

هتل آمارا ریزورت سنتوزا سنگاپور

هر روز برای صبحانه بوفه ، یک نهار و شام مجانی باز کنید . مهمان ها همچنین می توانند از نوشیدنی ها در ردیف Tier که مجهز به تفریحات karaoke و یک نوار alfresco هستند ، لذت ببرند . با مناظر دریای چین جنوبی و یا یک دور گلف در باشگاه گلف Sentosa شنا کنید . پناه گاه Amara ترکیبی منحصر به فرد از طراحی معاصر و امکانات تفریحی پنج ستاره ارائه می دهد ، به طوری که آیا شما برای تفریح یا تفریح اقامت دارید ، ما تضمین می کنیم که شما یک تجربه فردی دارید .
در میان مناطق استوایی انبوه که مشرف به دریای جنوب چین و در نزدیکی شن های سفید ساحل Palawan قرار دارند ، پناه گاه Sanctuary بخش مهمی از چشم انداز هیجان انگیز به عنوان یک مقصد گردشگری در سطح جهانی و مناطق خرید اصلی ، جزیره Sentosa است که به عنوان مرکزی در مرکز تحولات متعدد در جزیره و خارج از جزیره در حال ظهور است . این ها شامل اسکله و بندرگاه خلیج Sentosa ، Marina Cove ، مارینا Club ، Sentosa گلف ، مرکز خرید ، مرکز خرید VivoCity ، ایستگاه سنت جیمز ، ایستگاه Car Faber و مرکز تفریحی سنگاپور هستند .

انتشار: 21 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 9

به "هتل آمارا ریزورت سنتوزا سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آمارا ریزورت سنتوزا سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید