هتل تراولاگ پاتایا؛ یکی از برترین اقامتگاه های تایلند با امکاناتی عالی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، هتل تراولاگ پاتایا را می توان جز برترین های پاتایا به شمار آورد. این هتل دارای سه ستاره است و امکانات بسیار خوبی را برای مسافران ارائه می دهد.

هتل تراولاگ پاتایا؛ یکی از برترین اقامتگاه های تایلند با امکاناتی عالی

شما می توانید در ادامه متن با امکانات هتل آشنا شوید. اما از بارزترین مشخصه های این هتل می توان به تمیزی فوق العاده آن اشاره نمود. علاوه بر تمیزی نظم حاکم در کل هتل نیز سبب آرامش خاطر بیشتر مسافران خواهد بود.

این هتل که در مرکز پاتایا واقع شده است، 900 متر از خیابان واکینگ استریت پاتایا، 1.5 کیلومتر تا اسکله بالی های و 2.7 کیلومتر تا Outlet Mall پاتایا فاصله دارد. فرودگاه سووارنابومی 120 کیلومتر با هتل تراولاگ پاتایا فاصله دارد. بهتر است با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به وسیله اینترنت سفر خوبی را در پاتایا تجربه کنید.

سایر جاهای دیدنی پاتایا شامل: پارک آبی رامایانا، گالری هنر در بهشت، موزه ریپلی و ... هستند که می توانید آن ها را نیز از نزدیک در طی اقامتتان در این شهر ببینید. هتل مجهز به رستوران نیز هست. ساختمان هتل نیز بسیار شیک است و با احتمال زیاد در نگاه اول در انتخاب خود هیچ تردیدی نداشته باشید. در ادامه بطور مفصل در رابطه با هتل اطلاعاتی ارائه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل تراولاگ پاتایا

انواع مختلفی از امکانات در این هتل وجود دارد که در این بخش به طور مفصل در رابطه با هر یک از آن ها توضیحاتی ارائه خواهد شد. از جذابیت های این هتل وجود استخر است که ظرفیت نسبتا زیادی دارد و بر طبق بالاترین استانداردها و اصول بهداشتی نگه داری می گردد. پذیرش این هتل بصورت یکسره و شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران محترم است. جو عمومی هتل از سطح رضایت بخشی برخوردار است زیرا هم نظافت قابل قبولی در محیط انجام میگیرید و هم تهویه مطبوع مناسبی در فضای هتل انجام می گیرد.

کولر و وسایل گرمایشی نیز در بخش های عمومی هتل تعبیه شده است. خشکشویی و لباسشویی با هزینه مجزا در خدمت مسافران هتل است. ورزشکاران به راحتی می توانند این هتل را انتخاب نمایند زیرا یک باشگاه ورزشی با امکانات مدرن و مجهز در یکی از سالن های هتل وجود دارد که مسافران به راحتی می توانند آنجا ورزش نمایند. در صورتی که پول رایج این کشور را در اختیار ندارید می توانید از صرافی موجود در هتل تراولاگ پاتایا بخواهید پول شما را تبدیل به واحد پولی مورد نیازتان بنمایند.

مسافران معلول برای رزرو این هتل بدون نگرانی می توانند اقدام نمایند، زیرا امکانات مختص این مسافران در هتل وجود دارد. آسانسور نیز در این هتل چند طبقه وجود دارد. در صورت داشتن خودروی شخصی بهتر است از قبل بدانید که این هتل پارکینگ ندارد. ورود حیوانات خانگی به این مکان ممنوع است. کارکنان اخلاق مدار هتل قادر به صحبت به زبان های انگلیسی، چینی و تایلندی هستند. صندوق امانات موجود در این مکان می تواند میزبان مدارک و اشیای قیمتی شما باشد.

امکانات و انواع اتاق های هتل

تمام واحدهای این هتل دارای تهویه مطبوع و کولر هستند که اقامت را برای مسافران دلنشین تر ساخته است. تلویزیون با صفحه مسطح در روی دیوار تمام واحدها نصب شده است. اینترنت رایگان در تمام واحدهای اقامتی هتل قابل دسترسی است. تمامی واحدها دارای وسایل اقامتی بسیار راحت مانند تخت ها و مبلمان شیک و درجه یک هستند. واحدها به شیوه بسیار مدرنی طراحی شده اند و تمیزی خاصی در واحدها به چشم می خورد. تمام اتاقها دارای میز تحریر مناسب برای قرار دادن لپ تاب و یا مطالعه هستند. حمام و دستشویی اختصاصی که بسیار بهداشتی و تمیز هستند در هر واحد وجود دارد.

انواع واحدهای اقامتی هتل Travelodge پاتایا شامل:

واحد تک نفره

واحد ویژه دابل

واحد دابل یا توئین

اتاق سه نفره

رستوران هتل

هتل Travelodge پاتایا مجهز به یک رستوران شیک است که علاوه بر غذاهای تایلندی، غذاهای بین المللی نیز ارائه می دهد. چیدمان و صندلی های موجود در رستوران هتل با رنگ های بسیار آرامش بخش روشن جلوه خاصی را به این رستوران بخشیده و تمیزی بسیار زیاد آن از ویژگی های رستوران این هتل است.

فاصله هتل تراولاگ پاتایا تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا گالری هنر در بهشت: 2.6 کیلومتر

فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: 4.8 کیلومتر

فاصله تا مینی سیام: 5 کیلومتر

فاصله تا پناهگاه حقیقت: 6.5 کیلومتر

فاصله تا باغ گیاه شناسی نانگ نوچ: 21.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2310

به "هتل تراولاگ پاتایا؛ یکی از برترین اقامتگاه های تایلند با امکاناتی عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تراولاگ پاتایا؛ یکی از برترین اقامتگاه های تایلند با امکاناتی عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید