هتل حبابی، عجیب و جالب در کشور فرانسه

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خانه حبابی (Bubble House)، این بنای زیبا که سبک معماری آن بسیار شبیه به شهربازی است، هتلی باشکوه در کشور فرانسه بوده و معماری خلاقانه‌ای دارد.

هتل حبابی، عجیب و جالب در کشور فرانسه

مهمانان این هتل جذاب با طراحی زیبا و باورنکردنی می‌توانند وقت خود را در میان آب و هوای مطبوع مدیترانه‌ در مجاورت استخرهای دایره ای شکل هتل بگذرانند و یا در فضای خصوصی اتاق خود، از غوطه‌ور شدن در وان و حوضچه‌هایی به همین شکل لذت کامل ببرند. این هتل از مجموعه‌ای از حباب‌های  بیضی شکل ، پنجره های  محدب، در دامنه کوه سنگ های آتشفشانی ساخته شده و با طبیعت آن منطقه بسیار هماهنگ است.

خانه حبابی (Bubble House)، اتاقهایی با ساختار حبابی دارد که با گذشت زمان چهل سال از ساخت آن توسط وزارت فرهنگ فرانسه به بنای تاریخی مبدل شد و شکل خلاقانه آن معمار 85 ساله مجارستانی به نام آلی آنتی لاواگ را به یک جاذبه کشور فرانسه تبدیل کرد. انتی لاواگ معماری ارگانیک را با الهام از اشکال و فرم‌های موجود در طبیعت درآمیخت. خانه حبابی نمایی پانورامیک از دریای مدیترانه و دیدگاه‌های آسمانی را در اختیار مسافران کشتی کروز ایران قرار داد.

این هتل آبشارها و نهرهای آبی با درختان نخل و پوشش گیاهی عجیب دارد و این هتل در شهر زیبای (Theoule- sur- Mer) قرار دارد و ساکنان آن از میان پنجره‌های مدور و کشتی مانند آن، چشم‌اندازی رویایی از اقیانوس را مشاهده می‌کنند. اقامت در هتل حبابی در فرانسه به اندازه یک سفر هیجان انگیز لذت بخش می‌باشد.

 

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 579

به "هتل حبابی، عجیب و جالب در کشور فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل حبابی، عجیب و جالب در کشور فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید