هشدار مهم! ، موقعیت یاب دوربین گوشی خود را غیرفعال کنید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، عکس هایی که با دوربین گوشی های هوشمند یا دوربین های مجهز به موقعیت یاب می گیرید، ممکن است برای تان دردسرساز گردد.

هشدار مهم! ، موقعیت یاب دوربین گوشی خود را غیرفعال کنید

به گزارش خبرنگاران، شاید به دلایلی بخواهید یا مجبور باشید که عکسی را که به وسیله گوشی موبایل خود گرفته اید بر روی یک سایت بارگذاری کنید. در اینجا باید بدانید که اطلاعات آن عکس نیز با خود تصویر به سایت منتقل می گردد؛ از جمله محل دقیقی که عکس را گرفته اید!

اگر موقعیت یاب دوربین گوشی شما غیرفعال باشد، خود به خود این موضوع منتفی می گردد، اما در صورت روشن بودن و بعلاوه در صورتی که وب سایت مورد نظر اقدامی در جهت پاک کردن اطلاعات اگزیف (EXIF) نکند، آن وقت است که دسترسی به موقعیتی که عکس را گرفته اید برای همه بسیار سهل و آسان می گردد.

البته بسیاری از سایت هایی که پذیرای عکس های کاربران شان هستند، اطلاعات اگزیف را حذف می نمایند، با این حال برترین کار این است که برای احتیاط، حواس تان به شرایط موقعیت یاب باشد و به این نکته هم توجه کنید که اگر عکسی را که صرفا برای جایی می خواهید بارگذاری کنید، به هنگام گرفتن آن می توانید موقعیت یاب را غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید:

  • شمارش معکوس برای ورود هیولای 200 مگاپیکسلی | اس 23 اولترا همه را شگفت زده می نماید

اما شاید بعضی به دلایلی نخواهند موقعیت یاب گوشی خود را خاموش نمایند. در این صورت می توانید از اپلیکیشن در گوشی و یا نرم افزارهای مخصوص در رایانه برای پاک کردن این اطلاعات بهره ببرید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2167

به "هشدار مهم! ، موقعیت یاب دوربین گوشی خود را غیرفعال کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مهم! ، موقعیت یاب دوربین گوشی خود را غیرفعال کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید