وقفه 3 ماهه در لیگ برتر هندبال زنان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، از انتها دور رفت لیگ برتر هندبال زنان تا شروع دور برگشت حدود سه ماه فاصله وجود خواهد داشت.

وقفه 3 ماهه در لیگ برتر هندبال زنان

به گزارش خبرنگاران، مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال زنان قرار است از دهه سوم فروردین سال 1401 از سرگرفته گردد. باتوجه به اینکه آخرین مرحله دور رفت لیگ برتر زنان 28 دی به انتها رسید، فاصله برگزاری بین دو مرحله لیگ حدود 85 روز یا سه ماه خواهد شد.

این وقفه به سبب برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا دختران جوان و نوجوان و بعلاوه برگزاری اردوها است. این مسابقات قرار است در بخش جوانان از 16 تا 22 اسفند و در بخش نوجوانان از 27 اسفند تا 7 فروردین در آلماتی قزاقستان انجام گردد.

هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به صورت متمرکز و از دهم آبان با حضور هشت تیم شروع شد. مرحله دوم دور رفت این مسابقات نیز با دو ماه وقفه و از دهم دی از سر گرفته شد. دلیل این وقفه نیز برگزاری اردوهای تیم ملی زنان جهت حضور در مسابقات قهرمانی دنیا اسپانیا بود.

در این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال زنان 8 تیم حضور دارند. تا انتها مرحله دور رفت لیگ برتر تیم تاسیسات دریایی با 14 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. فولاد مبارکه سپاهان با 10 امتیاز و کیهان پالایش ملایر و سنگ آهن بافق نیز با 9 امتیاز نیز در رده های دوم تا چهارم ایستاده اند. شهید شاملی کازرون، کات شاهرود، صنایع روشنایی یکتا البرز، آتریسا تهران نیز در رده های بعدی جای دارند.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در مورد مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان گفت: به باشگاه ها نامه زدیم که این مسابقات دهه سوم فروردین از سر گرفته خواهد شد. البته این درصورتی است که مسابقات قهرمانی آسیا دختران جوان و نوجوان در همین تاریخ های مشخص شده انجام گردد و تغییر نکند. مرحله انتهای دور برگشت لیگ نیز 28 دی انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2056

به "وقفه 3 ماهه در لیگ برتر هندبال زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقفه 3 ماهه در لیگ برتر هندبال زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید