پیشرفت نکرده ایم، مسائل داخلی پرسپولیس پابرجاست

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران یحیی گل محمدی که پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران به ملاقات خانواده طرفدار فقید پرسپولیس رفته بود درباره این اقدام خود به رادیو گفت: بعد از بازی متأسفانه با خبر شدیم که یکی ازطرفداران عزیز پرسپولیس دچار حمله قلبی شده و به رحمت خدا رفته است. پس از بازی با نساجی کوچک ترین وظیفه خودم دانست و به عنوان نماینده تیم به ملاقات خانواده وی رفته و از آنها دلجویی کنم.

پیشرفت نکرده ایم، مسائل داخلی پرسپولیس پابرجاست

وی اضافه کرد: بعد از اتفاقاتی که افتاد بازیکنان و اعضای تیم بسیار ناراحت بودند. باید بگویم هیچ جامی به اندازه جام طرفداران ما ارزش ندارد. بار دیگر به خانواده طرفدار فقید پرسپولیس تسلیت می گویم. اعطای مدال نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا کوچک ترین کاری بود که می توانستم انجام دهم. کار خاصی انجام ندادم و خیلی متأثر شدم که چنین اتفاقی افتاده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه راجع به مسائل موجود در فوتبال ایران و ملاقات با نساجی در باتلاق بوجود آمده در استادیوم شهید وطنی قائمشهر اضافه کرد: شرایط برای برگزاری بازی طبیعی و معمولی نبود ولی نمی دانم چه اصراری به انجام بازی بود. صحنه های خیلی زشتی را دیدم. دارای منابع بسیار زیادی هستیم اما همچنان با کمبودها روبرو هستیم متأسفانه در بحث ساختار خصوصاً دو سه سال اخیر شرایط خوبی برای فوتبال ایران نمی بی نم و متأسفانه پیشرفت نکرده ایم. هر سال بجای اینکه بهتر گردد بدتر می گردد. مسئولان باید به فکر باشند.

در تهیه زمین مسائل داریم. شاید جالب نباشد بگویم اما قبل از فینال زمین مناسب نداشتیم. شاید خیلی ها بگویند بهانه است اما اینها واقعیت است.

وی تاکید نمود: از مازندران یک تیم ملی می توان انتخاب کرد اما آنها زیر خط فقر هستند. یک زمین تمرین مناسب ندارند. در کشور خیلی غنی هستیم اما متأسفانه نمی دانم چرا اولویت نیست. ما می توانیم سلامت جامعه را تأمین کنیم.

یحیی گل محمدی در مورد محکومیت میلیاردی پرسپولیس در پرونده ماریو بودیمیر تاکید نمود: در این 10 - 11 ماهی که پرسپولیس بوده ام مسائل این چنینی زیاد داشتیم و از دوره ای از بازی ها تمرکز باشگاه و تیم روی پرداخت بدهی و برانکو ایوانکوویچ بود. حالا هم درگیر بودیمیر هستیم و سپس باید طلب گابریل کالدرون و دستیارانش پرداخت گردد. کار را برای پرسپولیس خیلی سخت کردند.

وی اضافه کرد: فکر می کنم چنین مسائلی به خاطر این است که مدیریت خوبی روی این موضوعات نشده بود و قراردادهای خوبی بسته نشد تا کار به اینجا بکشد. علاوه بر اینکه باید چنین بدهی هایی را پرداخت کنیم خودمان هم مسائلی داریم که هنوز رسیدگی نشده است. حدود 3-4 ماه است نامه ای به باشگاه در مورد اقلام مورد احتیاج برای تمرینات تیم زدم اما این موضوع همچنان پابرجا و اتفاقی نیفتاده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1451

به "پیشرفت نکرده ایم، مسائل داخلی پرسپولیس پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت نکرده ایم، مسائل داخلی پرسپولیس پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید