3 روز تا ورود ستاره عظیم به پرسپولیس؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: پرسپولیس در بازار جابجایی مردد است؛ آن ها به جای بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند تقریبا بازیکنان مدنظرشان را گرفته اند، ولی هنوز جای خالی یک بازیکن عظیم در تیمشان خالی مانده است.

3 روز تا ورود ستاره عظیم به پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگاران، بر کسی پوشیده نیست که یحیی گل محمدی در پی خرید یک مهاجم خارجی است. آن ها چندین گزینه را هم مدنظر قرار داده اند، ولی مشکل اینجاست که فدراسیون فوتبال ایران به پرسپولیس اجازه خریدن بازیکن خارجی را نمی دهد. در واقع فدراسیون می گوید اگر تیمی در فیفا پرونده بدهی داشته باشد نمی تواند بازیکن یا مربی خارجی بیاورد.

پرسپولیس هم که در فصول اخیر نشان داده دست به پرونده است (!) این روز ها چندین شاکی خارجی دارد که هنوز نتوانسته رضایت شان را به دست بیاورد. از طرفی یحیی گل محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس از فدارسیون فوتبال خواسته اند به تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند اجازه دهند حداقل یک بازیکن خارجی جذب نمایند تا با تیم بهتری پا به آسیا بگذارند.

اگرچه هنوز به طور رسمی این درخواست پرسپولیس مورد موافقت قرار نگرفته و حتی زمزمه هایی مبنی بر رد این درخواست به گوش می رسد، ولی پرسپولیس به غیر از فدراسیون با یک مشکل دیگر هم روبرو است: زمان! پرسپولیس فقط تا 16 شهریور می تواند بازیکن تازه بخرد، چون بعد از این تاریخ پنجره نقل و انتقالاتش به علت شکایت گابریل کالدرون بسته می گردد. پس اگر قرار به ورود ستاره ای عظیم به این تیم باشد، حال چه خارجی و چه داخلی فقط 3 روز برای یحیی گل محمدی و تیمش زمان به جای مانده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1819

به "3 روز تا ورود ستاره عظیم به پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 روز تا ورود ستاره عظیم به پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید