چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنم؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، انتخاب بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

در دنیای مدرن امروزی که با اینترنت و فناوری عجین شده است بیشتر کارها توسط تکنولوژی انجام می شود. حتی شیوه سفر رفتن هم تغییر کرده و مانند قبل نیست. تکنولوژی و اینترنت سفر رفتن را بسیار راحت کرده و دیگر نیازی نیست که مسافران برای خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل با استرس روبرو شوند. دیگر نیازی نیست که برای خرید بلیط هواپیما در صف های طولانی بایستید و یا به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید. این روزها سیستم های رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما کار مسافران را بسیار راحت کرده اند. با مراجعه به یک سایت خرید بلیط هواپیما می توانید خرید بلیط را به صورت آنلاین و به سرعت انجام دهید. اما با توجه به تعداد بالای های فروش بلیط، سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که از کجا باید بلیط هواپیما خرید؟

چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنم؟

با استفاده از یک سایت خرید بلیط هواپیما اطلاعات تمام ایرلاین ها، خدماتی که هر ایرلاین ارائه می دهد و قیمت بلیط هواپیما در اختیار شما خواهد بود و می توانید با مقایسه ایرلاین ها و قیمت بلیط ها با یکدیگر در مورد خرید بهترین بلیط هواپیما تصمیم بگیرید و پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. فرایند رزرو بلیط هواپیما با استفاده از یک سایت خرید بلیط هواپیما فرایند پیچیده ای نیست و هر کسی می تواند حتی با داشتن اطلاعات محدود، خرید بلیط هواپیما آتلاین را انجام دهد.

از کجا باید بلیط هواپیما بخرم؟

قبل از هر چیزی و قبل از خرید بلیط هواپیما باید در انتخاب های خرید اینترنتی بلیط هواپیما دقت کنید و بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را انتخاب کنید. یعنی ی که هم رابط کاربری ساده ای داشته باشد، هم به طیف وسیعی از ایرلاین های دنیا دسترسی داشته باشد، هم قیمت های مناسبی ارائه دهد و هم از اعتبار کافی برخوردار باشد. در حال حاضر خبرنگاران با دسترسی به بیش از 900 ایرلاین و پشتیبانی 24 ساعته به عنوان یکی از کارامدارین سایت های خرید بلیط هواپیما مشغول فعالیت است. می توانید به مراجعه با خبرنگاران بلیط هواپیما مورد نظر خود را از میان ایزلاین های مختلف جستجو کرده و خرید خود را انجام دهید.

چطور بلیط هواپیما بخرم؟

به طور کلی فرایند خرید بلیط هواپیما در تمامی های خرید بلیط هواپیما مشترک است و تنها ممکن است تفاوت های جزئی با یکدیگر داشته باشند. باید سعی کنید سایتی را انتخاب کنید که بهترین قیمت بلیط هواپیما را ارائه می دهد. برای خرید بلیط هواپیما در سایت خبرنگاران کافی است که مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید:

قدم اول:

ابتدا نوع بلیط خود را تعیین کنید. در این کادر برای پروازهای داخلی دو گزینه بلیط پرواز یکطرفه و بلیط پرواز رفت و برگشت و برای پروازهای خارجی علاوه بر این دو گزینه، گزینه دیگری با عنوان پرواز به چند شهر وجود دارد که با انتخاب این گزینه می توانید تعداد مقاصد خود را تا هر تعدادی که بخواهید افزایش دهید.

قدم دوم:

مبدا و مقصد خود را تعیین کنید. در کادر جستجوی مبدا و مقصد نام شهر و یا فرودگاه مورد نظر خود را تعیین کنید.

قدم سوم:

تاریخ پرواز خود را تعیین کنید. در صورتی که پرواز شما یکطرفه باشد، فقط تاریخ رفت برای شما نمایان خواهد شد. در غیر این صورت و در صورتی که پرواز شما رفت و برگشت باشد هر دو تاریخ رفت و برگشت برای شما نمایان خواهد شد.

قدم چهارم:

در کادر بعدی باید تعداد مسافران را تعیین کنید. با کلیک بر روی کادر تعداد مسافران 3 گزینه برای شما نمایان خواهد شد که با استفاده از آن می توانید تعداد افراد بزرگسال، کودک و نوزاد را انتخاب کنید. در انتخاب گزینه های این کادر دقت کنید، چون قیمت بلیط هواپیما با توجه به رده سنی افراد متفاوت خواهد بود.

قدم پنجم:

در کادر بعدی می توانید کلاس پروازی مورد نظر خود را تعیین کنید. با توجه به متفاوت بودن کلاس های پروازی هر ایرلاین می توانید هر یک از کلاس های پروازی اکونومی کلاس، بیزینیس کلاس و فرست کلاس را برای پرواز خود انتخاب کنید. حتی با کلیک بر روی گزینه جزئیات بیشتر که جلوی این کادر واقع شده است، می توانید اگر ایرلاین و یا ایرلاین های خاصی مد نظر شماست، با انتخاب ایرلاین مربوطه گزینه های خود را محدودتر کنید.

قدم ششم:

در نهایت دکمه جستجو را فشار دهید تا به صفحه نتایج جستجو راهنمایی شوید. در صفحه نتایج جستجو، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر به ترتیب از کمترین به بیشترین برای شما به نمایش درمی آید. در قسمت بالای این صفحه لیستی از تمامی ایرلاین های موجود در پرواز مورد نظر همراه با تعداد توقف های آن ها و قیمت هایشان به نمایش در خواهد آمد. همچنین در سمت راست این صفحه با استفاده از فیلترهای موجود می توانید نرخ های ویژه، نرخ های لحظه آخری، توقف های رفت و برگشت، ایرلاین ها، فرودگاه ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار، و قیمت بلیط هواپیما را تعیین کرده و به این ترتیب انتخاب های خود را محدود کنید، و پس از مقایسه پروازهای موجود، نتایج دقیق تری به دست آورید.

قدم هفتم:

در هر پروازی که در صفحه نتایج جستجو برای شما به نمایش درمی آید نوع پرواز(سیستمی، نرخ ویژه و نرخ لحظه ای) همراه با تعداد صندلی های باقیمانده در پرواز نمایش داده می شود تا به این ترتیب انتخاب دقیق تری داشته باشید.

قدم هشتم:

در انتها، پس از بررسی پروازهای موجود و کلیک بر روی گزینه خرید بلیط به صفحه ثبت اطلاعات مسافران راهنمایی می شوید. پس از ثبت تعیینات خود و مسافرین دیگر به صفحه پرداخت اینترنتی راهنمایی می شوید. در این صفحه به راحتی و با کارت های شتاب می توانید پرداخت خود را انجام دهید و خرید آنلاین بلیط هواپیما را به انتها برسانید.

چرا به سایت خرید بلیط هواپیما نیاز دارم؟

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما این روزها به ابزاری اجتناب ناپذیر برای ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی تبدیل شده اند.

افزایش تعداد مسافران و گردشگران خود مهم ترین دلیل بر ضرورت وجود چنین سامانه ای است. بدون وجود سایت های فروش آنلاین بلیط هم کار مسافران سخت خواهد شد و هم ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی.

اما نکته ای که در اینجا باید به آن توجه داشت این است که در میان تعداد بیشماری سایت برای خرید بلیط هواپیما، کدام سایت را انتخاب کنیم؟ و در واقع ویژگی های یک سایت خوب برای خرید بلیط هواپیما چیست؟

با استفاده از یک سایت برتر خرید آنلاین بلیط، ایرلاین ها نسبت به رقبای خود سهم بیشتری در بازار خواهند داشت و مسافران نیز قادر خواهند بود بلیط هواپیما را با ارزان ترین نرخ در بازار تهیه کنند.

مزایای خرید بلیط هواپیما در خبرنگاران

شاید مهم ترین مزیت سایت خبرنگاران نسبت به سایر های فروش بلیط هواپیما، دسترسی به طیف وسیعی از ایرلاین های سراسر دنیا باشد. خبرنگاران این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با دسترسی به بیش از 900 ایرلاین در سراسر دنیا، انتخاب گسترده ای از میان ایرلاین ها و پروازهای موجود داشته باشید. خبرنگاران توانسته است از طریق ارتباط مستقیم با ایرلاین های سراسر دنیا و حذف واسطه های موجود، بهترین قیمت خرید بلیط هواپیما را برای مشتریان فراهم آورد تا از این طریق مشتریان بتوانند از خرید بلیط ارزان هواپیما از خبرنگاران بهره ببرند.

از طرف دیگر خبرنگاران با در اختیار گذاشتن سیستم جستجوی به روز، رابط کاربری ساده و سیستم فیلترینگ قوی برای مشتریان، این امکان را برای آن ها فراهم می کند تا در کمترین زمان به مطلوب ترین نتیجه ممکن برسند. همچنین این امکان برای مشتریان خبرنگاران فراهم شده است تا با استفاده از کارت های شتاب، خرید بلیط هواپیما را در هر جایی از دنیا به راحتی و بدون نیاز به ویزا کارت و مستر کارت انجام دهند. خرید آنلاین بلیط هواپیما در خبرنگاران به همین جا ختم نمی شود. خبرنگاران با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تمامی کاربران است تا آن ها را در حل مسائل و سوالات احتمالی یاری دهند.

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 272

به "چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید