چگونه از جان خود در برابر خرس محافظت کنیم؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، ماموران حفاظت از محیط زیست بریتیش کلمبیا پس از حمله خرس به یک زن در این هفته، هشداری برای کوهنوردان در منطقه ها دورافتاده صادر کردند.

چگونه از جان خود در برابر خرس محافظت کنیم؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، ماموران حفاظت از محیط زیست با انتشار پستی در فیس بوک توضیح دادند که این حادثه در حالی اتفاق افتاده که این زن به همراه دو سگش که در بند نبودند، در نزدیکی Smithers مشغول پیاده روی بود.

سگ ها در نقطه ای به یک خرس برخورده و زمانی که خرس را دنبال کردند تا فراری اش دهند، خرس به زن حمله نموده و پای او را گاز گرفته بود.

این زن با داد و فریاد خرس را ترسانده و در نتیجه آسیب جدی ندیده بود.

ماموران محیط زیست اعلام کردند که این اقدام خرس، در پی احساس خطر بوده است.

آنها توصیه نموده اند در زمان سفر به این استان حیوانات خانگی را در بند نگه دارید، اسپری خرس همراهتان داشته باشید و به صورت گروهی سفر کنید.

جدیدترین مطالب

قانون مالکیت حیوانات خانگی در کبک از نو نوشته شد

جر و بحث توییتری دی کاپریو و رییس جمهور برزیل

جوانان کبکی خواستار بردن حیوان خانگی سرکار هستند

دامپزشکی آنلاین برای صاحبان حیوانات خانگی

توصیه های اداره محیط زیست به توضیح زیر است:

آرامش خود را حفظ کنید. از دویدن یا بالا رفتن از درخت خودداری کنید. به آرامی و در حالی که با صدای آرام و یکنواخت با خرس صحبت می کنید عقب بروید. جیغ نزنید، به خرس پشت نکنید، زانو نزنید و تماس چشمی مستقیم با حیوان برقرار نکنید.

از خرس دور بمانید. سعی نکنید به خرس نزدیک شوید. اگر خرس خیلی نزدیک شد، از اسپری فلفل (در فاصله 7 متری) یا چیز دیگری برای تهدید یا منحرف کردن حواس او بهره ببرید.

در چهار ماه اول سال، 39 خرس سیاه به وسیله ماموران حفاظت در استان کشته شدند و حدود 200 تماس در رابطه با برخورد با این حیوانات برقرار شد.

داده های استانی نشان می دهد در سال 2021، 504 خرس سیاه به وسیله افسران حفاظت از محیط زیست کشته شدند. تماس با این سازمان در رابطه با مشاهده خرس معمولا در تابستان افزایش می یابد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2137

به "چگونه از جان خود در برابر خرس محافظت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از جان خود در برابر خرس محافظت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید