چیچیچ: بازی با تایلند کار راحتی نبود

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: در دیدار مقابل تایلند مائده برهانی و فرنوش شیخی را به دلیل آسیب دیدگی دراختیار نداشتیم.

چیچیچ: بازی با تایلند کار راحتی نبود

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مایدا چیچیچ پس از دیدار تیم ملی والیبال بانوان کشورمان مقابل تایلند، گفت: انتظار یک بازی سخت مقابل تایلند را داشتیم. دوست داشتم در این مسابقه از بازیکنان قوی تری استفاده کنم اما مائده برهانی و فرنوش شیخی به گفته پزشک تیم از ناحیه پا دچار درد بودند و به صلاحدید من در این مسابقه روی نیمکت نشستند.

وی ادامه داد: ترجیح دادم در این مسابقه از نگین شیرتری به جای شبنم علیخانی در پست پاسور استفاده کنم. به دلیل درد زانویی که شبنم علیخانی داشت خواستم که در این دیدار استراحت کند و از طرفی شرایط نگین شیرتری را هم محک بزنم و به او شانس بازی بدهم.

چیچیچ با اشاره به این موضوع که تیم ملی تایلند تیمی بسیار قدرتمند است ، بیان کرد: هدف این تیم دریافت مدال در این مسابقات است و با تمام توان پا به این پیکارها گذاشته و قطعا بازی مقابل این تیم کار راحتی نبود.

وی اضافه کرد: تیم ما در ست سوم تایلند را به چالش کشید و با اختلاف پوئن کم نتیجه را به حریفش واگذار کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران درباره تفاوت عملکرد تیمش در ست سوم به نسبت دو ست اول، گفت: در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان یادآوری کردیم و فکر می کنم همین موضوع باعث شد آن ها تمام قدرت خود را به کار بگیرند. باید بگویم که تیم تایلند انتظار نداشت که تیم ما در ست سوم نمایش خوبی داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 503

به "چیچیچ: بازی با تایلند کار راحتی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیچیچ: بازی با تایلند کار راحتی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید