کالاهای ضروری به مقدار لازم تامین شده است، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس دنبال گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/هرمزگان معاون هماهنگی امور مالی استانداری هرمزگان به تشریح اقدامات ستاد تنظیم بازار استان در راستای جلوگیری از افزایش قیمت ها پرداخت.

کالاهای ضروری به مقدار لازم تامین شده است، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس دنبال گردد

ایرج حیدری در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران، اظهار کرد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، رصد بازار، تامین به موقع کالاهای ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط ماموریت مهم فرمانداران است.

وی اعلام نمود: با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری مناطق مختلف استان هرمزگان با تامین مینی بوس مورد احتیاج از افزایش غیرمنطقی قیمتها جلوگیری بهعمل آمد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به حجم گسترده ترددهای درون شهری و برون شهری در مرکز استان ساماندهی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس از سوی فرمانداری با همکاری شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی ذیربط با جدیت دنبال گردد.

حیدری توضیح داد: کالاهای ضروری مورد احتیاج استان به ویژه برنج به مقدار لازم تامین و کمبودی در این زمینه ها وجود ندارد و تشدید نظارت ها برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در بازار با جدیت دنبال گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری هرمزگان اعلام کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی استان با برنامه ریزی مناسب و مدیریت به موقع سوخت مایع مورد احتیاج مناطق مختلف هرمزگان را تامین و از بروز مشکل در این رابطه با اتخاذ تدابیر مناسب جلوگیری به عمل آورد.

وی در سرانجام گفت: با کوشش های مجموعه فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی در حوزه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی استان و ایجاد ثبات در بازار صورت پذیرفته است که احتیاجمند استمرار کوشش ها در این زمینه هاست و جلسات ویژه ستاد تنظیم بازار استان با فرمانداران برای رصد و ارزیابی اقدامات در بخش های مختلف با جدیت دنبال و برگزار میگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 575

به "کالاهای ضروری به مقدار لازم تامین شده است، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس دنبال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای ضروری به مقدار لازم تامین شده است، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس دنبال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید