کولاکوویچ: با کادرفنی مسئله ای ندارم، دوست دارم دوباره خوش خبر به تیم ملی اضافه گردد، فدراسیون والیبال می توانست قراردادم را فسخ کند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم ملی والیبال گفت: قراردادی را با داوری امضا نکردم بلکه پیوست قراردادم را فعال و اجرایی کردم تا قانونی گردد

کولاکوویچ: با کادرفنی مسئله ای ندارم، دوست دارم دوباره خوش خبر به تیم ملی اضافه گردد، فدراسیون والیبال می توانست قراردادم را فسخ کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال در نشست خبری صبح امروز خود در جمع خبرنگاران گفت: متاسفم که بعد از جام جهانی در ایران نبودم ولی اینجا حاضرم تا به سوالات شما پاسخ دهم.

وی در خصوص تمدید قراردادش با داوری گفت: من قراردادی را با داوری امضا نکردم بلکه پیوست قراردادم را فعال و اجرایی کردم تا قانونی گردد. چیزی تمدید نشد. ضیایی اگر راضی نبود، می توانست قرارداد من را فسخ کند. ضیایی می توانست قرارداد من را فسخ کند ولی اولین سوال من هم از داوری این بود که آیا من را می خواهد یا دوست دارد با من کار کند؟. اگر دوست دارید با من همکاری کنید، من هم آن را تمدید می کنم چون اصلا دوست ندارم جایی باشم که به من و کارم علاقه ای نداشته باشند.

کولاکوویچ اضافه کرد: در قراردادم گزینه ای نبود که فدراسیون ایران مجبور باشد من را نگه دارد. داوری به من گفت اگر دوست نداشتیم با شما همکاری کنیم شما را به ایران دعوت نمی کردیم .اینکه گفته می گردد ضیایی دوست نداشته با ما همکاری کند رو باید از خودش بپرسید او چنین چیزی به من نگفت .

سرمربی تیم ملی والیبال توضیح داد: سال آینده سال بسیار سختی را پیش رو داریم ولی هدف اصلی ما حضور در المپیک و کسب نتایج خوب است . تقویم مسابقات بسیار فشرده است و تیم ملی برنامه فشرده ای را پیش رو دارد . لیگ ملت ها، مقدماتی المپیک، قهرمانی آسیا و جام جهانی ژاپن مسابقاتی هستند که پیش روی ماست . اگر تیم ملی در مرحله نخست انتخابی المپیک پیروز نگردد باید در مرحله دوم شرکت کنیم ولی به اندازه کافی زمان برای آماده شدن نداریم .

وی گفت: ما 9 ملی پوش در خارج از کشور داریم که اواسط ماه می(اردیبهشت و خرداد 98) می توانند به ما ملحق گردد به همین خاطر برگزاری بازی های محبت آمیز برای ما بسیار است سخت است چون وقت آن را نداریم . من سعی می کنم یک هفته قبل از مسابقات رسمی حداقل یک بازی محبت آمیز با یک کشور قوی برگزار کنیم . مسابقات قهرمانی جوانان جهان را در پیش داریم و این موضوع کارم را برای استفاده از بازیکنان جوان در تیم ملی سخت می نماید .تیم ملی برای من بسیار مهم است ولی باید جایی برای استفاده از جوانان نگه داریم. مشکل اساسی من این است که چطور از جوانان استفاده کنم با این حال مهمترین هدف ما مسابقات مقدماتی المپیک است .

کولاکوویچ گفت: من فقط از رتبه ای که در مسابقات جهانی به دست آوردیم، راضی نیستم. وقتی درباره نتایج صحبت می کنیم، حتما حاشیه های اطرافش را هم باید بدانید که چه شده است. من دوست ندارم از خودم و نتایجی که به دست آوردیم، تعریف کنم چون این یک کار تیمی بوده است. یکی از نتایجی که واقعا قابل احترام و تعریف است مدال برنزی است که در جام قهرمانان قاره ها به دست آوردیم. همانطور که می دانید در آن رقابت ها ما فقط به برزیل باختیم. آمریکا، ایتالیا، فرانسه و ژاپن را بردیم. در تاریخ والیبال ایران این اولین مدالی بود که به دست آورده است. این را هم هیچ وقت یادآوری نمی کنید که این اولین مدال تیمی ایران در تمامی رشته ها است.

وی اضافه کرد: من واقعا به مردم ایران خیلی احترام می گذارم. به نظرم قدرت واقعی والیبال ایران هوادارانش هستند. تمام هواداران طبیعی است که توقعاتشان بالا رفته باشد. به خاطر همین هم به آنها هوادار می گویند. آنها دوست دارند بهترین نتیجه را تیم ملی به دست بیاورد. من تنها قولی که می توانم بدهم این است که من و کادرفنی سعی می کنیم بهترین نتایج را برای تیم ملی به دست آوریم. از شما خواهش می کنم درباره قرارداد صحبت نکنید چون نمی توانم صحبتی کنم.

کولاکوویچ توضیح داد: من نمی دانم این حرفی که گفته می گردد من با کادرفنی مسئله ای داشتم، از کجا آمده چون هیچ مسئله ای با هم نداشتیم. ما از روز اول تا آخر مثل یک تیم با هم کار کردیم. اگر ضیایی این را نموده، بهتر است خودتان از ایشان این موضوع را بپرسید. من قبلا هم گفته بودم از اینکه رتبه سیزدهم را به دست آوردیم، اصلا راضی نیستم. از روز اول تا روز آخر تمام تلاشم را کردم و نمی توانم بگویم من مقصر این نتایج بودم. در همان مصاحبه قبلی جواب دادم و الان هم می گویم مقصر نتایج تیم ملی من نیستم. من مسئولیت دارم؛ اما احساس نمی کنم که من مقصرم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: خوش خبر نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان شناخته شده است. رفتار، دانش و روانشناسی او آنقدر کامل است که می تواند به تیم ملی یاری کند. واقعیت این است که با داوری درباره خوش خبر صحبت کردم. من شرطی نگذاشتم؛ اما یکی از خواسته های من این بود که خوش خبر حتما دوباره با من همکاری کند. با اینکه داوری را مدت کوتاهی است که می شناسم، احساس می کنم که او جرات و دانش خوبی دارد و می تواند پیروز باشد. من واقعا دوست دارم خوش خبر جزیی از تیم ما باشد و اگر دست من بود، همین الان او را می آوردم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 122

به "کولاکوویچ: با کادرفنی مسئله ای ندارم، دوست دارم دوباره خوش خبر به تیم ملی اضافه گردد، فدراسیون والیبال می توانست قراردادم را فسخ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: با کادرفنی مسئله ای ندارم، دوست دارم دوباره خوش خبر به تیم ملی اضافه گردد، فدراسیون والیبال می توانست قراردادم را فسخ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید