یوبیسافت پیش خریدهای بازسازی شاهزاده پارسی را لغو کرد و می گوید همه چیز سرجایش است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بازی شاهزاده پارسی (Prince of Persia) یکی از پرطرفدارترین مجموعه های تاریخ بازی های ویدئویی است. این بازی در سبک فانتزی بوده و ظاهر خاصی دارد. حال چندین سال از ساخت آخرین عنوان این مجموعه گذشته و یوبیسافت (Ubisoft) به فکر بازسازی آن افتاد. این شرکت تصمیم گرفت تا عنوان شن های زمان (Sands of Time) از مجموعه شاهزاده ایرانی را بازسازی کند.

یوبیسافت پیش خریدهای بازسازی شاهزاده پارسی را لغو کرد و می گوید همه چیز سرجایش است

بعد از دو سال از معرفی این بازی، همچنان ما شاهد عرضه آن نیستیم. در این مدت بازسازی شاهزاده پارسی با تأخیرهای بسیار زیادی روبرو شده و روند ساخت همواری نداشته است. حال طبق آخرین اخبار منتشر شده، یوبیسافت در حال پس دادن پول افرادی است که شاهزاده پارسی را پیش خرید نموده اند. با این حال اعلام نشده که ساخت این بازسازی منحل شده است. پس همچنان امید وجود دارد!

حدود بهمن ماه سال گذشته بود که یوبیسافت گفت عرضه بازسازی شن های زمان با تأخیر روبرو است. با این حال اعلام نکرد که این تأخیر تا چه حد طول خواهد کشید. این خبر دقیقاً یک ماه بعد از تاریخ عرضه اصلی این بازی اعلام شد. چیزی که باعث شد هواداران در خصوص آینده شاهزاده پارسی سؤالات زیادی داشته باشند.

یوبیسافت در بیانیه اخیر خود گفته که مسئولیت ساخت این بازی از شعبه هند و مومبای یوبیسافت به شعبه مونترئال منتقل شده است. با این حال هیچ حرفی از تاریخ عرضه تازه زده نشده است. یوبیسافت در ادامه بیانیه خود نوشت:

نداشتن برنامه برای عرضه یک عنوان دیگر از این مجموعه کاملاً منطقی است. به علت اینکه یوبیسافت حتی نتوانسته شن های زمان که معرفی نموده را عرضه کند. از آنجایی که بازسازی بازی شاهزاده پارسی تاریخ عرضه رسمی ندارید، یوبیسافت تصمیم گرفت تا به طول کامل پیش خرید آن را منحل کند. همینطور اینکه تمام افرادی که این بازی را پیشخرید کردند، پول خود را پس گرفته اند.

یوبیسافت قصد ندارد به طور رسمی اعلام کند بازی خود منحل شده است. با این حال اینطور به نظر می رسد. زمانی که یک بازی نه تاریخ عرضه دقیق داشته باشد و حتی بازه زمانی عرضه نیز نداشته باشد، هیچ معنای خاصی ندارد. مخصوصاً اینکه دیگر پیش خرید شاهزاده پارسی هم در دسترس نبوده و از این رو یوبیسافت نیز هیچ تعهدی برای ادامه ساخت آن ندارد.

نکته اصلی اینجاست که هیچ شرکتی به طور رسمی اعلام نمی نماید ساخت بازی خود منحل شده است. مخصوصاً اگر این بازی در یک رویداد بزرگ معرفی شده باشد. از این رو کوشش می نماید تا موارد جانبی محصول خود را بسته تا دسترسی افراد رفته رفته به آن کم گردد و از یاد هواداران برود. این روند کلی منحل کردن یک عنوان بازی است.

مشکل اینجاست که افراد بسیار زیادی منتظر بازسازی عنوان شاهزاده پارسی بودند. به همین علت قطعاً تعداد زیادی از خبر منحل شدن آن ناراحت خواهند شد. از طرفی در این مدت ما شاهد ویدئوی گیم پلی هم از این بازی بودیم. پس روند ساخت بازی تا حد خوبی پیش رفته بود. اینکه چه اتفاقی درون یوبیسافت افتاده که منجر به حذف توانایی پیش خرید و در پایان منحل شدن بازی شده است، هنوز معین نیست.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2204

به "یوبیسافت پیش خریدهای بازسازی شاهزاده پارسی را لغو کرد و می گوید همه چیز سرجایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبیسافت پیش خریدهای بازسازی شاهزاده پارسی را لغو کرد و می گوید همه چیز سرجایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید