بسته الحاقی رایگان The Mercenaries رزیدنت اویل 4 انتها این هفته به بازی اضافه خواهد شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، هنوز چیزی از عرضه بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4 Remake) نگذشته که کپکام (Capcom) اعلام نموده یک بسته الحاقی برای این بازی عرضه خواهد نمود. نام این بسته الحاقی مزدوران (Mercenaries) بوده و به صورت کاملاً رایگان برای دارندگان این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بسته الحاقی رایگان The Mercenaries رزیدنت اویل 4 انتها این هفته به بازی اضافه خواهد شد

بازی رزیدنت اویل 4 چندی پیش عرضه شد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و تجربه اصلی رزیدنت اویل را دوباره زنده کرد. بازی رزیدنت اویل 4 در سال 2005 عرضه شد و بعضی از هواداران اعتقاد دارند این بازی برترین عنوان مجموعه رزیدنت اویل است. حال پس از گذشت 18 سال کپکام تصمیم گرفت رزیدنت اویل 4 را بازسازی کند.

نکته مثبت در خصوص بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 این است که این بازی به عنوان اصلی وفادار بوده است. به این معنا که عناصر اصلی بازی ثابت بوده و بازی مدرن شده است. نرخ فریم و عملکرد بازی ارتقاء بسیار زیادی داشته و از طرفی طراحی گرافیکی آن نیز به طور کامل تغییر نموده است.

حال کپکام تصمیم گرفته تا یک بسته الحاقی به نام مزدوران برای این بازی عرضه کند. مزدوران در اصل یک حالت نو در بازی بوده که به صورت یک محتوای قابل دانلود کاملاً رایگان در تاریخ 18 فروردین (7 آوریل) عرضه خواهد شد.

بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس و ایکس عرضه شد. همینطور اینکه این بازی برای کامپیوتر نیز در دسترس است. کپکام در این مدت عملکرد بسیار خوبی با بازسازی عناوین رزیدنت اویل داشته است. این عناوین کلاسیک با بازی های مدرن این مجموعه تفاوت نسبتاً زیادی دارند. مخصوصاً اینکه عناوین قدیمی سوم شخص هستند. در صورتی که عناوین نو رزیدنت اویل به صورت اول شخص هستند.

به همین علت بسیاری از هواداران قدیمی مجموعه در پی تجربه کلاسیک بودند. کپکام نیز بازسازی های بسیار با کیفیتی از عناوین قدیمی این مجموعه عرضه نموده است. نکته قابل تأمل اینجاست که عناوین بسیار با کیفیت عرضه شده در این مدت در اصل بازسازی بازی های قدیمی بودند. چیزی که باعث می گردد آینده دنیای گیمینگ بحث مبهمی باشد.

در ادامه تریلر عرضه خود رزیدنت اویل 4 را برایتان قرار داده ایم.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

31,000,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,900,350 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,665,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 14 فروردین 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2266

به "بسته الحاقی رایگان The Mercenaries رزیدنت اویل 4 انتها این هفته به بازی اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی رایگان The Mercenaries رزیدنت اویل 4 انتها این هفته به بازی اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید