یورو 2020، دوناروما: خاتمه کلین شیت های ایتالیا به ما یاری می نماید، بلژیک یا پرتغال برای ما فرقی نمی نمایند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سنگربان تیم ملی ایتالیا می گوید اگرچه انتها یافتن فرایند بازی های بدون گل خورده این تیم کمی او را ناراحت نموده است اما در نهایت این اتفاق را به نفع آتزوری می داند.

یورو 2020، دوناروما: خاتمه کلین شیت های ایتالیا به ما یاری می نماید، بلژیک یا پرتغال برای ما فرقی نمی نمایند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی دوناروما دروازه بان تیم ملی ایتالیا شب گذشته (شنبه) نتوانست دروازه اش در بازی مقابل اتریش بسته نگه دارد و به این ترتیب آتزوری بعد از 11 بازی بدون گل خورده انتها گل خورد. این اتفاق اما منجر به شکست لاجوردی پوشان نشد و آنها با 2 گلی که قبل از گل خورده به ثمر رسانده بودند، به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 صعود کردند.

پیش از گل دیرهنگام اتریشی ها هم یک بار دیگر دروازه ایتالیایی ها به وسیله مارکو آرناتوویچ باز شده بود که البته VAR آن را مردود گفت.

دوناروما درباره این بازی به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: می دانستیم که بازی آسانی نخواهد بود. کارمان را برای بسته نگه داشتن فضاهای خط دفاعی خوب انجام دادیم، به فشار آوردن به حریف ادامه دادیم و به محض اینکه گل زدیم و قفل بازی شکسته شد، کار هم برای مان آسان تر شد. درست است که در سرانجام بازی گل خوردیم اما در نهایت این گل می تواند به ما برای ادامه دادن حرکت رو به جلو یاری کند.

دروازه بان سابق میلان که راهی پاری سن ژرمن شده است، درباره گل مردود آرناتوویچ هم گفت: من نگران بودم، بعد دیدم که VAR دارد صحنه را چک می نماید و وقتی که گفتند که گل مردود شد، از ته دل خرسند شدم.

با وجود برگزاری بازی در ورزشگاه ومبلی لندن، جو ورزشگاه کاملاً به سود ایتالیا بود چرا که بیشتر 22 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه، ایتالیایی های مقیم انگلیس بودند.

دوناروما در این خصوص هم گفت: احساسات در بازی موج می زد. ما برای بازی کردن در ورزشگاه های پر از این تماشاگران لحظه شماری می کنیم.

حریف بعدی ایتالیا برنده بازی امشب تیم های بلژیک و پرتغال است. برای دوناروما اما فرقی نمی نماید که با کدامیک از آنها روبه رو گردد.

او تأکید کرد: مهم نیست که ما با چه حریفی روبه رو می شویم. ما باید فوتبال خودمان را بازی کنیم و به کارمان ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1755

به "یورو 2020، دوناروما: خاتمه کلین شیت های ایتالیا به ما یاری می نماید، بلژیک یا پرتغال برای ما فرقی نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، دوناروما: خاتمه کلین شیت های ایتالیا به ما یاری می نماید، بلژیک یا پرتغال برای ما فرقی نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید