یورو 2020، مارتینس: دانمارک ما را شوکه کرد، خیلی وقت بود اینگونه محک نخورده بودیم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 اعتراف کرد که مردانش شب سختی را پشت سر گذاشته اند.

یورو 2020، مارتینس: دانمارک ما را شوکه کرد، خیلی وقت بود اینگونه محک نخورده بودیم

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک پس از پیروزی 2 بر یک امشب (پنجشنبه) مردانش در خانه دانمارک در دور دوم مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 که دومین برد متوالی آنها بود و منجر به صعودشان از گروه دوم به مرحله یک هشتم نهایی شد گفت: خیلی وقت بود که تیم ما اینگونه محک نخورده بود. در نیمه اول به نظر می رسید که بازیکنان ما شوکه شده اند اما بازیکنان ما تجربه لازم برای بازگشت به بازی و جبران نتیجه را داشتند.

هلندی ها در حالی پیروز شدند که نیمه اول را باخته بودند. با ورود کوین دی بروینه و ادن ازار به میدان در نیمه دوم فرایند بازی کاملاً به سود مردان روبرتو مارتینس تغییر کرد و آنها با دو گلی که دی بروینه روی هر دو تأثیر مستقیم داشت، 3 امتیاز را از آن خود کردند. با این پیروزی صعود بلژیک قطعی شد و احتمال دارد که بازی آخر این تیم فرصتی برای مارتینس باشد که به نیمکت نشینان خود میدان دهد.

او در این خصوص هم گفت: الان اجازه دهید که ما بابت صعود مان جشن بگیریم. بعداً می توانیم درباره بازی مقابل فنلاند صحبت کنیم.

در همین حال کوین دی بروینه هم درباره خودداری اش از شادی پس از به ثمر رساندن گل برتری بلژیک گفت: من شاد بودم که این گل را زدم و در این شکلی نیست اما من برای مردم دانمارک آنقدر احترام قائل هستم که به خاطر گلزنی در حضور آنها از خود بیخود شوم. من به همان قسمت از زمین رفتم که کریستین اریکسن شنبه پس از ایست قلبی روی زمین افتاد و آرام ایستادم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1724

به "یورو 2020، مارتینس: دانمارک ما را شوکه کرد، خیلی وقت بود اینگونه محک نخورده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، مارتینس: دانمارک ما را شوکه کرد، خیلی وقت بود اینگونه محک نخورده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید