120 هزار نفر عضو انجمن های میراث فرهنگی کشور شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن طالبیان صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که باید به خوبی به آن توجه شود.

120 هزار نفر عضو انجمن های میراث فرهنگی کشور شدند

وی خواستار استفاده از همه ظرفیت ها برای تقویت فعالیت حوزه حفظ میراث تاریخی کشور شد و اضافه نمود: یکی از برنامه های مهم در این راستا راه اندازی انجمن های میراث فرهنگی است که می تواند در دستیابی به اهداف مورد نظر مفید باشد.

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از عضویت 120 هزار نفر در انجمن های میراث فرهنگی کشور خبر داد و بیان نمود: این علاقمندان همکاری خوبی ود زمینه میراث فرهنگی دارند.

وی از راه اندازی انجمن میراث فرهنگی در استان بوشهر خبر داد و گفت: بوشهر بیست و یکمین استان است که در این انجمن ها عضو شده است.

طالبیان ادامه داد: در دیگر استان های نیز این انجمن راه اندازی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این انجمن در همه استان های کشور باشیم.

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: هدف از راه اندازی این انجمن ها استفاده از ظرفیت های مردمی برای حفظ و تقویت میراث فرهنگی کشور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 811

به "120 هزار نفر عضو انجمن های میراث فرهنگی کشور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "120 هزار نفر عضو انجمن های میراث فرهنگی کشور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید