3 بازیکن مدنظر پرسپولیس معین شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، با فرارسیدن فصل جابجایی، برآورد ها و شایعات زیادی در مورد بازیکنان نو تیم پرسپولیس در روز های اخیر مطرح شد.

3 بازیکن مدنظر پرسپولیس معین شد

با این همه یحیی گل محمدی که چند روزی به مسافرت رفته بود در نهایت روز دوشنبه فهرست بازیکنان مدنظر خود را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرد تا درویش در پی جذب این بازیکنان باشد.

برخلاف اخبار منتشره، یحیی گل محمدی فهرستی سه نفره به رضا درویش داده تا زمینه جذب آن ها فراهم گردد. این در حالی است که محتمل است گل محمدی در روز های آینده فهرست دیگری هم به مدیرعامل پرسپولیس ارائه دهد، اما در حال حاضر فقط خواهان جذب 3 بازیکن شده است.

محمدحسین کنعانی زادگان، یاسین سلمانی و رضا شکاری 3 بازیکنی هستند که مدنظر یحیی گل محمدی در فهرست اولیه برای حضور در پرسپولیس قرار دارند.

این در حالی است که کنعانی زادگان قراردادش با تیم قطری به خاتمه رسیده و الان بازیکن آزاد است. از طرف دیگر یاسین سلمانی و رضا شکاری که فصل گذشته در سپاهان و گل گهر حضور داشتند دیگر گزینه های اصلی سرمربی پرسپولیس برای پیوستن به این تیم هستند. البته گفته می گردد شکاری پیشنهاد خوبی از سپاهان دریافت نموده و شاید به این تیم برود که در این صورت، گل محمدی باید نام جدیدی به مدیرعامل باشگاه بدهد.

در صورتی که هر یک از این 3 بازیکن به پرسپولیس ملحق نشوند آن وقت گل محمدی بازیکنان دیگری را به باشگاه معرفی می نماید تا به پرسپولیس ملحق شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2301

به "3 بازیکن مدنظر پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بازیکن مدنظر پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید