آلگری: پیروزی یوونتوس با یک بازی نه چندان زیبا را ترجیح می دهم، این هم سلیقه من است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید که ترجیح می دهد پیروزی تیمش با یک بازی نه چندان دلچسب را ببیند تا اینکه شاهد شکست آن به خاطر ارائه بازی تماشاگرپسند باشد.

آلگری: پیروزی یوونتوس با یک بازی نه چندان زیبا را ترجیح می دهم، این هم سلیقه من است

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از تساوی یک - یک شب گذشته (سه شنبه) مردانش در خانه ویارئال در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن بانوی پیر در دقیقه نخست به وسیله دوشان ولاهوویچ به گل رسید و در دقیقه 66 گل تساوی را خورد، درباره عملکرد بانوی پیر به خبرنگاران شرح داد.

او ابتدا از هافبک فرانسوی تیمش آدرین رابیو که مقصر اصلی گل خوردن یووه بود - به خاطر آزاد گذاشتن دنی پارخو و نظاره کردن فرار او برای گلزنی - انتقاد کرد و گفت: گلی که خوردیم نتیجه یک اشتباه معین کننده بود، چون ما به گمان توقف بازی به خاطر خطای نصف و نیمه ایی که روی ولاهوویچ رخ داد یک جورهایی دست از بازی کشیدیم، البته به نظر می رسید حریف هم همین تصور را دارد چون آنها هم لحظاتی مکث کردند و پارخو هم کاملاً در محوطه جریمه ما آزاد گذاشته شد. ویارئال مهاجم نوک نداشت و به همین علت نمی توانست روی توپ های بلند حساب کند. با این حال ما می دانستیم که باید مراقب توپ های بلندشان باشیم و گلی که خوردیم هم تقریباً همین بود. موقعیت 6 به یک بود. رابیو، بازیکن حریف را رها کرد و تیم ما هم بی حرکت ایستاد. در آن صحنه می بایست بهتر کار می کردیم. در مجموع اما من می گویم که یوونتوس خوب بازی کرد هرچند در ما در نیمه اول هم ممکن بود گل بخوریم چون حریف موقعیت گلزنی داشت و ما هم خیلی راحت در تله آفسایدگیری آنها می افتادیم. در انتها بازی ما یک موقعیت خوب داشتیم که دروازه بان آنها آن را به خوبی دفع کرد.

آلگری درباره بازی برگشت تیمش که سه هفته دیگر در تورین برگزار می گردد، گفت: حالا که قانون گل زده در خانه حریف لغو شده، بازی برگشت عملاً یک فینال است. ما باید بازی برگشت را ببریم. هیچ گزینه دیگری هم نیست.

سرمربی بانوی پیر سپس به تمجید از ولاهوویچ پرداخت و گفت: من خوشحالم که او بازی خوبی انجام داد، چون بازی کردن مقابل کسی مثل رائول آلبیول آسان نیست. اینجا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است، ویارئال هم تجربه دارد، تیمی تکنیکی و روی فرم است و به همین علت هم ما نمی توانستیم انتظار داشته باشیم که با برد 3 بر صفر به خانه برگردیم. باید آهسته آهسته پیش برویم.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا او می تواند با یوونتوس کاری کند که مجذوب کننده تر بازی کند، جوابی واضح داشت و گفت: این مسابقه از آن مسابقاتی بود که باید اینطور بازی می کرد؛ بازی بازی را در سرتاسر زمین پخش می کردیم چون حریف اصرار به حرکت از مرکز داشت. متأسفانه خیلی زود به چیزی که می خواستیم رسیدیم و بعد از آن تا حدودی انگیزه مان را از دست دادیم. من ترجیح می دهم یوونتوسی را ببینم که برنده است هرچند با بازی هایی کمتر مجذوب کننده. به هر حال این یک مسئله سلیقه ای است.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر در انتها راجع به مصدومیت وستون مک کنی که با یاری پزشکان یوونتوس میدان را ترک کرد هم گفت: باید از پای او عکسبرداری گردد. امیدوارم که مشکلش جدی نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2061

به "آلگری: پیروزی یوونتوس با یک بازی نه چندان زیبا را ترجیح می دهم، این هم سلیقه من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: پیروزی یوونتوس با یک بازی نه چندان زیبا را ترجیح می دهم، این هم سلیقه من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید