تور اروپا: افزایش موارد ابتلا به کووید، 19 در اروپا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نتایج آنالیز ها حاکی از آن است که موارد ابتلا به کووید-19 در اروپا به علت کاهش محدودیتها و شیوع زیر سویه ها رو به افزایش است.

تور اروپا: افزایش موارد ابتلا به کووید، 19 در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، کارشناسان اظهار داشتند: موارد ابتلا به کووید-19 در غرب اروپا به علت برداشته شدن محدودیتها، از بین رفتن مصونیت در برابر بیماری و شیوع زیر سویه مسری BA.2 رو به افزایش است.

پس از گذشت بیش از یک ماه از کاهش موارد ابتلا، طی روزهای اخیر موارد ابتلا به بیماری در انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا افزایش چشمگیری داشته است.

در فرانسه که دولت از دوشنبه گذشته اقدام به لغو بیشتر محدودیت های کووید-19 نموده است موارد ابتلا بیش از یک سوم افزایش یافته است. در آلمان علیرغم ثبت حدود 300 هزار مورد نو ابتلا در روز آدینه، دولت دستور لغو بسیاری ازمحدودیتهای کرونایی را صادر نموده است.

در ایتالیا نیز دولت پنجشنبه گذشته اظهار داشت که با وجود افزایش موارد ابتلا تقریبا تمام محدودیت ها تا اول ماه مه لغو می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ژاپن تودی، درانگلیس نیز که در حال حاضر از هر 20 نفر یک نفر به این ویروس مبتلاست دولت آخرین محدودیت های سفرهای بین المللی را حذف نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2098

به "تور اروپا: افزایش موارد ابتلا به کووید، 19 در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: افزایش موارد ابتلا به کووید، 19 در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید