آموزش دو مدل بافت مو تیغ ماهی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بافت مو تیغ ماهی برای کسانی که می خواهند خیلی سریع مدل موی زیبا داشته باشند بهترین گزینه است. در این مقاله دو مدل بافت موی تیغ ماهی و تیغ ماهی مدل پری دریایی آموزش داده می گردد.

آموزش دو مدل بافت مو تیغ ماهی

در این مطلب می خواهیم دو مدل موی زیبا و شیک به نامبافت مو تیغه ماهی و بافت مو تیغ ماهی مدل پری دریایی را آموزش دهیم.همان گونه که از اسم این مدل ها معین است، بافتمو به صورت تیغ ماهی می گردد .

این مدل بیشتر برای خانم هایی که می خواهند خیلی سریعمدل موی زیبا و جذاب داشته باشند بهترین گزینه می باشد. این مدل بافت، را می توانیدبه دو صورت نامرتب و شل و یا خیس و یا به صورت مرتب و براق درست کنید. پس در هر صورتیکه می خواهید مدل موی تیغ ماهی را درست کنید بسیار ساده و راحت است. اگر این مدل مورا یاد بگیرید می توانید برای موهای کوتاه یا بلند به صورت باز و یا حتی به صورت شینیوناستفاده کنید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی

  1. قدم اول برای این بافت، بدین گونه استپس از شانه زدن کامل مو، مقداری کمی از ژل را بر روی موهای خود بمالید تا بافت خیسدرست گردد، یا اینکه اگر می خواهید مدل موی شما بسیار شیک و جذاب گردد موها را موج داریا دار کار کنید.
  2. قدم دوم تمامی موها را بهصورت مساوی به دو بخش تقسیم کنید .
  3. موهای سمت راست خود را با دستراست نگه دارید و سپس با دست چپ مقدار کمی از موهای سمت چپ بیرون بیاورید و به داخلسمت راست ببرید .
  4. سپس این کار را برای سمت دیگرینیز انجام دهید. بدین گونه که سمت چپ مواها را با دست چپ نگه دارید و مقداری از موهایسمت راست را به داخل موهای سمت چپ ببرید .
  5. این کار ار اینقدر تکرار کنیدو آن ها را ضربدری در هم ببافید تا به پایانی موها یا نوک موها برسید .
  6. سپس پس از سرانجام بافتن با یککش پایانی موها را به صورت محکم ببندید و از طریق اسپری تافت موها را مرتب و براقکنید .
  7. برای اینکه این مدل به صورت بچه گانه به نظرنیاید، تا پایانی مو، موها را ببافید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی پری دریایی

در حال حاضر از جذاب ترین و پر هوادار ترین مدل موهامی توان به بافت مو تیغ ماهی مدل پری دریایی اشاره کرد .

این مدل ترکیبی ار مدل فرانسوی و بافت تیغ ماهی است.با نگاه اول به این مدل شاید برایتان پیچیده و سخت بیاید، ولی این گونه که شما فکر میکنید نیست و با کمی تمرین می توانید مدلی بسیار ساده و زیبا داشته باشید. مراحل بافت این مدل مو به توضیح زیر است:

  1. ابتدا موها را شانه زده و سپساز نزدیک خط رویش مو، دو قسمت کوچک مو را جدا کنید .
  2. قسمت کمی از موی سمت راست رابردارید و مانند دو قسمت قبلی که با دست چپ نگه داشته اید این دو قسمت را نیز نگه دارید .
  3. سپس این کار را با قسمت سمتچپ انجام دهید. بدین صورت که قسمتی از موهای سمت چپ را برداشته و با دست راست نگه دارید .
  4. در این مرحله قسمت کوچکی ازموی سمت راست را به قسمت کوچک سمت چپ ببافید. سپس قسمتی از موهایی که از خط رویش موبرداشته اید را به سمت راست اضافه کنید و این مو ها را با سمت چپ ببافید. این عمل رادر دو طرف مو انجام دهید و کار را با اضافه کردن مو از خط رویش مو ادامه دهید .
  5. این بافت از بالای سر تا گردنبا این روشی که در بالا گفته شده است انجام می گیرد. بدین گونه که بردن مو و بافتنبا سمت چپ و اضافه کردن مو از خط رویش و بافتن با قسمت سمت چپ. تفاوتی که بافت از گردنبه بعد وجود دارد این است به جای برداشتن مو از خط رویش، موها را از زیر بافت بر میداریم و اضافه می کنیم .
  6. پس از بافتن تمام موها، یعنیهنگامی که موها را تا پایان بافتیم از طریق یک کش پایانی بافت را محکم می بندیم. بهتراست از دو طرف بافت را بکشید تا حجم موها بیشتر به نظر آید و سپس آن را با یک کش ببندید .
منبع: setare.com
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1435

به "آموزش دو مدل بافت مو تیغ ماهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش دو مدل بافت مو تیغ ماهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید