آیا موهای آفریقایی، آمریکایی دارید و می خواهید آن را رشد دهید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بسیاری از زنان با موهای آفریقایی-آمریکایی در پی راهی برای رشد مو خود به طور طبیعی هستند. مقاله زیر شامل بعضی از روش های آسان است که به شما یاری می نماید تا موهایتان را رشد دهید.

آیا موهای آفریقایی، آمریکایی دارید و می خواهید آن را رشد دهید

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

بسیاری از زنان با موهای آفریقایی-آمریکایی در پی راهی برای رشد مو خود به طور طبیعی هستند. مقاله زیر شامل بعضی از روش های آسان است که به شما یاری می نماید تا موهایتان را رشد دهید.

موهای آفریقایی-آمریکایی به طور طبیعی فرفری هستند. زنان در حال حاضر دوست دارند موهای خود را رنگ نمایند و سعی می نمایند از مواد شیمیایی استفاده نمایند تا موهایشان زیباتر گردد. با این حال، این باعث می گردد مو خشک، شنماینده و دچار موخوره گردد. این به نوبه خود باعث ریزش مو می گردد. تعدادی از اقدامات برای جلوگیری از این مسائل مو وجود دارد و باعث می گردد موهای شما بلندتر گردد. شما می توانید این کار ها را به صورت روزانه انجام دهید.

رشد موهای طبیعی

اولین کار برای رشد مو به طور طبیعی، متوقف کردن استفاده از شامپو ها و تهویه های شیمیائی است. استفاده ازشامپو های طبیعی و محصولات مراقبت از مو که باعث تغذیه مو می شوند. این محصولات بافت مو را بهبود بخشیده، رطوبت از دست رفته را جایگزین می نماید و مواد معدنی از دست رفته را دوباره برمی گرداند. محصولاتی که حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 هستند را انتخاب کنید. بعلاوه محصولاتی با روغن ججوبه، روغن زیتون، گلرنگ، روغن آفتابگردان و روغن زیتون گندم را انتخاب کنید.

غذای سالم بخورید

موهای شما اغلب یک تصویر آینه از آنچه شما به طور منظم می خورید است. شما باید یک رژیم متعادل حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را دنبال کنید که شامل ماهی و آجیل با اسیدهای چرب امگا 3 طبیعی است که یاری می نماید مو سریع تر رشد کند. خوردن بیشتر سبزیجات برگی سبز مانند اسفناج، کلم و کاهو، که حاوی ویتامین های مهم است که به رشد مو یاری می نماید. میوه ها هم باید روزانه خورده شوند زیرا حاوی اندازه زیادی مواد معدنی و ویتامین هستند. گوشت، بادام زمینی و لوبیا حاوی پروتئین هایی هستند که به طور طبیعی در رشد مو موثر هستند.

ماساژ با روغن نارگیل گرم

شما باید موهای خود را با روغن نارگیل ماساژ دهید تا رشد مو را تحریک کند. قبل از اینکه موهای خود را بشویید، روغن نارگیل را گرم کنید، آن را به موهای خود ماساژ دهید، و آن را حدود یک ساعت بگذارید. شما حتی می توانید موهای خود را با روغن ماساژ دهید به مدت یک شب صبر کنید و صبح روز بعد آن را بشویید. روغن نارگیل موهای شما را مرطوب، صاف و باعث جلوگیری از شکستگی می گردد. شما حتی می توانید از روغن زیتون گرم و روغن گلرنگ روی پوست خود بهره ببرید.

از مرطوب نماینده های مو بهره ببرید

نگه داشتن موها به صورت مرطوب در تمام مراحل برای سلامتی آن لازم است. اطمینان حاصل کنید که حداقل یک بار در هفته موهای خود را شستشو دهید تا گردش خون را افزایش دهید، گرد و غبار و خاک و شوره را از بین ببرید زیرا شوره سر باعث ریزش مو گردد. پس از شستشو مو خود را با استفاده از مواد طبیعی برای ماساژ و برای حفظ سلامت مو خود از کرم های موی حاوی اسید آمینه، اسید های چرب ضروری، بادام، ججوبه و روغن نارگیل بهره ببرید.

نوشیدن اندازه زیادی آب

نوشیدن حداقل 8 تا 10 لیوان آب روزانه برای یاری به تخلیه سموم، ناخالصی ها و مواد شیمیایی از بدن که از رشد مو جلوگیری می نماید و باعث تعادل هورمونی می گردد.

اجتناب از وسایل گرم نماینده برای خشک کردن مو

از آنجا که موهای خود را گرم نموده و مانع از رشد بیشتر آنها می شوید، از خشک کن و سشوار استفاده نکنید.

اصلاح کردن موها

مهم ترین قدم برای رشد موهای آفریقایی آمریکایی، هر 6 تا 8 هفته موهای خود را اصلاح کنید. پیرایش منظم تضمین می نماید که موخوره برداشته می شوند، به این ترتیب مو به بلند تر شدن مو یاری می نماید.

نکات دیگر

بستن موها به طور محکم، ذرات و استفاده از چسب را کم کنید، زیرا باعث ایجاد تنش بیش از حد روی رشته های مو می گردد. محصولات رنگ مو حاوی هیدروکسید هستند که به موها آسیب می رسانند. موهای شما خشک و شنماینده می شوند. بنابراین، از رنگ مو تا حد ممکن جلوگیری کنید. اگر شما احتیاج به رنگ مو دارید، اجتناب از استرس و سیگار کشیدن زیرا باعث آسیب به موهای شما می گردد.

کلید مراقبت از مو جلوگیری از سوء تغذیه مو و جلوگیری از استفاده بیش از حد مواد شیمیایی و دستگاه هایی برای مدل مو می باشد. رژیم سالم باعث رشد مو می گردد. موهای ضخیم و بلند آفریقایی آمریکایی برای هر زن با موهای صاف آرزو است. مراقب موها باشید و آنها را غرور خود بدانید.

منبع: راسخون
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1876

به "آیا موهای آفریقایی، آمریکایی دارید و می خواهید آن را رشد دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا موهای آفریقایی، آمریکایی دارید و می خواهید آن را رشد دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید