اجرای طرح زمستان گرم در منطقه 8 کلید خورد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- با حضور شهردار منطقه8، ستاد منطقه ای طرح زمستان گرم در منطقه8 تشکیل جلسه داد.

اجرای طرح زمستان گرم در منطقه 8 کلید خورد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، با حضور فاطمه تنهایی رئیس ستاد منطقه ای طرح زمستان گرم و اعضای ستاد شامل معاونین مالی ، امور شهری، شهرسازی، برنامه ریزی و سرمایه انسانی، حراست، بازرسی، شهرداران نواحی و رئیس ستاد بحران، فرمانده یگان حفاظت و مدیر خدمات اجتماعی منطقه اجرای طرح زمستان گرم در منطقه ثامن آغاز شد.

فاطمه تنهایی در این نشست ضمن تاکید بر تدابیر شهردار محترم تهران در ساماندهی و اجرای دقیق این طرح و شنیدن نقطه نظرات اعضای ستاد گفت: ارتقای امنیت، پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و تلاش در جهت سلامت و امنیت اجتماعی اقشار آسیب پذیر و بی خانمان ها در منطقه8 ضروری است.

#شهردار-منطقه8 در این نشست بر هم افزایی و هماهنگی های بین بخشی در راستای تسهیل مدیریت اجرای طرح و تداوم اثربخشی کارکردهای ضروری با رویکرد خدمات اجتماعی تاکید کرد و اضافه نمود: در راستای اجرای طرح، اعضای ستاد مکلف به همکاری با مرکز خدمات اجتماعی منطقه هستند.

وی شرح داد: شهرداران شب منطقه و نواحی در گشت های شبانه چنانچه با افراد گروه هدف روبرو شدند با حفظ کرامت و شان انسانی این افراد و با هماهنگی بیسم منطقه و اعزام گشت ویژه، پذیرای این عزیزان باشند.

تنهایی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت شورایاران در معرفی افراد بی خانمان در محلات، نقطه قوت این طرح در منطقه 8 است.

گفتنی است در انتها جلسه احکام اعضای ستاد منطقه ای طرح زمستان گرم از سوی شهردار منطقه به اعضا اهدا شد.

همچنین این طرح از #25-آبان آغاز و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت و علاوه برگشت متمرکز در سطح محدوده، تماس شهروندان می توانند از طریق شماره 137 در اجرای طرح ستاد زمستان گرم یاری رسان باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1945

به "اجرای طرح زمستان گرم در منطقه 8 کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح زمستان گرم در منطقه 8 کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید