نمایشگاه مجازی کتاب به کاهش هزینه های نمایشگاهی یاری می نماید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران ، مونا آرام فر، مدیر انتشارات شازده کوچولو و مدیر اجرایی انتشارات تخته سیاه در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با اشاره به تغییر فضای نمایشگاهی کشور از بهمن سال گذشته، گفت: با شیوع بیماری کرونا از بهمن سال گذشته، لغو نمایشگاه های استانی و به دنبال آن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تعامل بین ناشر و مخاطب دیگر وجود نداشت و به مرور ناشران خیلی کمرنگ تر از سایر صنوف دیده شدند.

نمایشگاه مجازی کتاب به کاهش هزینه های نمایشگاهی یاری می نماید

مدیر انتشارات شازده کوچولو اضافه کرد: به نظر من نمایشگاه مجازی کتاب افراد زیادی را به سمت کتاب و کتابخوانی سوق می دهد زیرا اختصاص بن به گروهی از مخاطبان موجب شد که خریداران زیادی به سراغ ناشران بیایند و در انتظار برگزاری نمایشگاه مجازی باشند؛ در تجربه نمایشگاه کرمان نیز شاهد این موضوع بودیم.

وی با بیان این که ایجاد ارتباط و تعامل مردم با ما، طی یک ماه اخیر که اطلاع رسانی درباره نمایشگاه شروع شده رشد زیادی داشته است، بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات خیلی خوب در نمایشگاه مجازی این است که من ناشرانی را می شناختم که کتاب های سال گذشته خود را به نمایشگاه می آوردند و به عنوان کتاب جدید می فروختند ولی این موضوع در نمایشگاه مجازی کتاب تهران کنترل می گردد.

آرام فر همچنین در سرانجام صحبت های خود کاهش هزینه ها در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب را یکی دیگر از نقاط قوت آن دانست و گفت: من هر سال برای نمایشگاه کتاب تهران مبالغ زیادی برای غرفه سازی، نیرو و رفت و آمد هزینه می کردم اما در نمایشگاه مجازی این هزینه ها کاهش بسیار زیادی دارند و اگر مردم از این رویداد استقبال نمایند با برگزاری نمایشگاه مجازی بسیاری از این هزینه ها کم می گردد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب ها به صورت رایگان ارسال می شوند و علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن ماه به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه نمایند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت 24 ساعته است و کتاب های ناشران داخلی با تخفیف 20درصدی و کتاب های ناشران خارجی با تخفیف 50درصدی ارائه می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1504

به "نمایشگاه مجازی کتاب به کاهش هزینه های نمایشگاهی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب به کاهش هزینه های نمایشگاهی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید