17+2 بازیکن در لیست المپیکی آلکنو

به گزارش مجله زیبایی زندگی، اردوی تیم ملی والیبال برای المپیک، از شنبه هفته آینده با حضور 17 بازیکن و باضافه فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجان پور آغاز می گردد.

17+2 بازیکن در لیست المپیکی آلکنو

به گزارش خبرنگاران ، اردوی تیم ملی والیبال مردان، برای المپیک توکیو از شنبه دوازدهم تیرماه با حضور 19 بازیکن شروع می گردد. ولادیمیر آلکنو سعید معروف، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، امیر غفور، صابر کاظمی، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، رضا عابدینی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، آرمان صالحی و مهدی مرندی را برای این اردو دعوت کرد. سرمربی تیم ملی در فهرست 17 نفره اردو جای مهدی مرندی را با محمد رضا حضرت پور عوض کرد. اما او جدای از فهرست 17 نفره اش فرهاد قائمی ومجتبی میرزاجانپور را هم به اردو فراخواند تا شرایط فنی و فیزیکی بعداز مصدومیتشان آنالیز گردد.

اردوی المپیکی تیم ملی والیبال مردان ایران از صبح شنبه، دوازدهم تیرماه، با تست P.C.R در محل کمپ تیم های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی در قرنطینه شروع می گردد و دعوت شدگان به اردو عصر شنبه نخستین تمرین خود را زیر نظر محمدرضا تندروان (دستیار دوم) برگزار خواهند کرد.

ولادیمیر آلکنو، توماسو توتولو (دستیار اول) و مانلی کسرایی (مترجم) هم صبح یکشنبه به تهران می رسند و از عصر همان روز در تمرینات تیم ملی حضور خواهند داشت.

مهلت قانونی ارسال اسامی 12 بازیکن تیم های والیبال حاضر در بازی های المپیک پانزدهم تیرماه به انتها می رسد و از این تاریخ تا شروع بازی ها تیم ها فرصت ایجاد دو تغییر پزشکی در فهرست 12 نفره خود خواهند داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1761

به "17+2 بازیکن در لیست المپیکی آلکنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17+2 بازیکن در لیست المپیکی آلکنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید