اختراع باکس ضدعفونی کننده هوشمند در جهاد دانشگاهی واحد لرستان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/لرستان باکس ضدعفونی کننده هوشمند در جهاد دانشگاهی واحد لرستان اختراع شد.

اختراع باکس ضدعفونی کننده هوشمند در جهاد دانشگاهی واحد لرستان

مجتبی نوروزی زاده مخترع این باکس و مدیر مرکز شتاب دهی توسعه دهندگان ایده که تحت حمایت مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان نیز هست در این خصوص به خبرنگاران گفت: هر تجارت و ایده ای برای رشد، معرفی و پیشرفت خود نیازمند فعالیت های مناسب اقتصادی و معنوی است.

وی با بیان اینکه در شاخه های الکترونیک، نرم افزار، مارکتینگ، عمرانی و ساخت و ساز فعالیت داریم، افزود: مرکز شتابدهی توسعه دهندگان ایده سه ماه است که در جهاد دانشگاهی لرستان راه اندازی کردیم.

این مخترع لرستانی با بیان اینکه با کشورهای عمان، کانادا و آلمان ارتباط و در کشورهای مختلف نیرو داریم، اعلام کرد: در داخل ایران قسمت های سرمایه گذاری و بخش های حقوقی را داریم و در شاخه های مختلف مشاوره می دهیم.

وی افزود: در شرایط کرونا توانسته ایم سه محصول گیت(دروازه) ضدعفونی کننده غیرتماسی، استند(stand) ضدعفونی کننده غیرتماسی برای دست و کفش و باکس ضدعفونی کننده هوشمند را در مرکز شتابدهی توسعه دهندگان ایده در جهاد دانشگاهی لرستان اختراع کردیم.

نوروزی زاده اضافه نمود: گیت(دروازه) ضدعفونی کننده غیرتماسی با قابلیت ضدعفونی کننده بوده که بصورت هوشمند، ضدعفونی کننده لباس با سیستم بخار موادضدعفونی، دارای سیستم ضدعفونی کننده UVC است؛ با شرکت آزاد- راه تهران شمال قرارداد داریم و دو گیت برای آنها نصب کردیم.

این مخترع گفت: این گیت مشابه خارجی دارد که در ابعاد مختلف ساخته می گردد و برای عبور افراد، خودرو و تخت های بیمارستانی کاربرد دارد؛ قیمت تمام شده آن 150 میلیون تومان است که شرکت ما با 20 میلیون تومان آن را فراوری می نماید.

وی اعلام کرد: استند(stand) ضدعفونی کننده غیرتماسی برای دست و کفش دارای سیستم ضد عفونی کننده هوشمند برای دست، همچنین زیر و روی کفش هاست که نمونه صنعتی و اداری آن قابلیت فراوری دارد.

نوروزی زاده ادامه داد: باکس ضدعفونی کننده هوشمند دارای سیستم ضدعفونی کننده UVC و گرمایی با قابلیت کنترل پذیری مناسب برای ضدعفونی کردن ابزار، تجهیزات، موبایل، اسکناس، کارت های اعتباری و... است که با یک میلیون تومان می توان آن را فراوری کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال حمایت معنوی و معرفی شرکت در استان هستیم، توضیح داد: تحقیق و بیزنس پلن، آموزش تخصصی، شبکه سازی، سرمایه گذاری و تبلیغات، برندینگ و ارتباطات بین المللی از جمله خدمات مرکز شتابدهی توسعه دهندگان ایده در جهاد دانشگاهی لرستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1047

به "اختراع باکس ضدعفونی کننده هوشمند در جهاد دانشگاهی واحد لرستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "اختراع باکس ضدعفونی کننده هوشمند در جهاد دانشگاهی واحد لرستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختراع باکس ضدعفونی کننده هوشمند در جهاد دانشگاهی واحد لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید